شاید یوکی اون روز نیاز نداشت نجاتش بدن ولی خب من الان خیلی نیاز دارم خانواده بلند بشن بریم:» نیاز به نجات دارم دیگه لگنم رو حس نمی کنم
داداشم در حال نشون دادن یک پست تو اینستا که اخلاق یه بچه رو قبل و بعد غذا نشون میده : مهدیه است تو بچگی توت فرنگی های خاله رو خورد تموم کرد 😔✨😂
مامانم : یا امشب که فقط منتظر سحریه بتونه کوفته بخوره😂😔✨
منی که زیر چشمی نگاشون می کنم : ولی دوستام میگن وقتی گشنه باشم خیلی عصبی و وحشی میشما👀
مامانم : نمیدونم والا دقت نکردم بهت شایدم
داداشم : شاید به خاطر اینه که هیچ وقت گشنه ات نمی ذاریم 😔همش یه چی جور می کنیم بدیم بهت فقط بخوری
مامانم : واسه همینه اصلا کشو مخفی خوراکی درست کردی 😀
من :
من تا ابد :::::::»»»»»
ولی من در کنار زبان بدن و زبان گل ها به شدت به زبان غذا اعتقاد دارم 😭خیلی آدم شکمویی هستم . یعنی به معنای واقعی کلمه دلم تو شکممه 😭😭😭دلمو میخوای به دست بیاری؟ غذا دعوتم کن یا کافه😭میخوای سطح علاقه ام به خودت رو بدونی ببین چندبار دعوتت کردم به صرف خوردن یا چندبار برات آشپزی کردم . کلا خیلی به زبان غذا اعتقاد دارم
#فکت_یوهویی
#حقیقت_بیاهمیت