و من گفتم رومئو منو جایی ببر که تنها باشیم
من منتظرت میمونم و فقط میتونم باهات فرار کنم
تو پرنس میشی و من پرنسس میشم
این یه داستان عاشقانه است
عزیزم فقط بگو باشه
حس می کنم وقتی با داداشم حرف میزنم قیافه ناراحت و غمگینی به خودش می گیره و به یه تیکه خیره میشه
انگار با دیدن من و مشکلاتم یاد خود گذشته اش و چیزایی که از دست داده میوفته
آسایشگاه روانی 🪖
یه جیاشو گه هم نداریم واسمون جایزه نمره برتر امتحانات بفرسته 😔✨ نسخه جدید درخواست اقاسیده )
ولی این سریال فراتر از رابطه عاشقانه اش یه رابطه خواهر برادری عالی داشت😭
این دوتا خواهر برادر خیلی حق بودن خیلی
اصلا داداشه یه رفیق به تمام معنا و یه برادربزرگه واقعی بود 😭✨ رومخ و به فکر
مثل چی هر لحظه که می گذره به استرسم اضافه میشه🥲 به عنوان مجری جشن تکلیف چی بگممممممممم
هدایت شده از ℕ𝕆𝔹𝕆𝔻𝕐 𝕠𝕟𝕖...
https://eitaa.com/31008262/4681
گریه کن...🙂
چارهای جز گریه براش نیست...
آسایشگاه روانی 🪖
شخصیت اصلی دلایل خودش رو برای اونجا بودن داره. توی فیلمش از بیپولی و بیشغلی اومده بوده طرف. ولی ا
شاید شخصیت بازی تو این گیم هیچ مشکلی نداشته باشه و دلایل منطقی خودشو دارا باشه ولی اون دوتا گوسفند تو دو سری اوتلست که با یه دوربین رفتن بین یه مشت روانی بدون شک مریض بودن🌛