چیزی نیست مهدیه دوماه دیگه حکمت منقضی میشه نمیتونی تو ستاد کار کنی راحت میشی😭
من تو ارتباط برقرار کردن با دیگران لنگ میزنم 😭بابا من تو روابطم از داداش درونگرام کمک می گیرم خودم بلد نیستم رفتار کنم
هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4702
فقط منم که احساس میکنم بدتر شد؟ 🗿
هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4703
همونی که گفته من برونگرام🗿🤌
آسایشگاه روانی 🪖
https://eitaa.com/31008262/4703 همونی که گفته من برونگرام🗿🤌
شاید مادوتا درونگراییم ادای برونگراهارو درمیاریم 🗿🫴🏻