هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4702
فقط منم که احساس میکنم بدتر شد؟ 🗿
هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4703
همونی که گفته من برونگرام🗿🤌
آسایشگاه روانی 🪖
https://eitaa.com/31008262/4703 همونی که گفته من برونگرام🗿🤌
شاید مادوتا درونگراییم ادای برونگراهارو درمیاریم 🗿🫴🏻
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/559
هرچی هست الان دارم جرواجر میشم از دست خودم😀✨
https://eitaa.com/31960330/4988
مجری شاید ولی نه واسه جشن تکلیف😭😭😭
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/558
تو روح این شرایط و این شخصیت صلوات😭💔
https://eitaa.com/31960330/4992
تو کتک میخوای دایی جان😭
https://eitaa.com/31960330/4993
فلسفی خیاره اصلا🗿
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/558
حالوم بددددددد حالوم خرابببببب
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/560
کیبوردت باید پاسخگوی گشنه کردن من باشه
https://eitaa.com/31960330/4997
من که تو نیستم
درنتیجه اره این بود آرمان های امام
آسایشگاه روانی 🪖
شایدم برونگراییم فقط برون ها رو نمیگرایم؟ 🗿
میخوای فلسفی اش کنی؟ 🗿