هدایت شده از تأملات | تولايى
و نوشتهاند:
«دأب امام حسین علیه السلام بر این بود که تا امام حسن علیه السلام در مجلسی بودند، به احترام برادر سخن نمیگفتند»
📚الکافی، ج۲، ص۱۷(ترجمه آزاد)
🆔eitaa.com/m_a_tavallaie
مامانم از ظهر : اگر پسر می شدی خیلی خوشگل می شدی حتی از داداشت هم خوشگل تر😔✨
میخوام با یکی حرف بزنم تا گره های ذهنیم باز بشه و همزمان توانایی اینو ندارم با کسی حرف بزنم ✨
کاش به این سطح از شناخت من برسه که من خیلی به حرف ها فکر می کنم . شاید یه غر ساده از نظرش باشه یا چیزی که فراموش میکنه ولی من ساعت ها به اون حرف فکر می کنم و به خاطر اون غر کوچیک از خودم متنفر تر میشم👨🦯
چرا هیچی از اون مهدیه ۹ ساله باقی نمونده؟ از کی من آنقدر ترسو شدم؟ درحیرتم از خودم
من تو یه دوستی ساده به جایی رسیدم که خونه رو بهم ریختم دیگه واقعاً اگر می خواستم وارد یه رابطه عاشقانه مثل همکلاسی هام بشم تهش می خواستم چه خاکی به سر کنم