هدایت شده از تأملات | تولايى
خدا رو شکر دین شما انسانیته
برای هیچکس آرزوی مرگ نمیکنین
وگرنه والا به خدا...!!
ولی خب من قلب ناراحتی دارم تا پیدا شدن اقای رئیسی و تموم شدن اخبار کانال ها من دو سه تا سکته ناقص و کامل میزنم . (صادقانه حالم بده و به زور دارم پیش میرم)
پیشنهاد میکنم برای بابا مهدی صدقه بذارید کنار . اخه میدونی وقتی یه ناراحتی به یه مسلمان وارد بشه ایشونم مثل یه پدر حتی بیشتر اذیت میشند دیگه این اتفاق که ...