ولی باز شب امتحان فلسفه شد و من قصد ترک تحصیل :))) آقا سید الان ده و چهل دقیقه است تا هفت و ربع وقت داری وگرنه کات فوراور
برسونید دستش
خدایا چی میشه یکی بیاد با مامانم بگه من اولین بار دخترتون روتو قلبم دیدم منو بزنه زیر بغلش برم من با فلسفه مشکل دارم😭
شب خواب ابن سینا و کرکگور و دموکریتوس و هراکلیتوس و اصلا خاک تو سر من چرا آنقدر زیادن😭
من الان به عنوان یک پدیده از نظر فارابی نیاز به یک شوهر بی نیاز از شوهر دارم . کاملا دارم امکان فقری رو حس میکنم
خوشم میاد هیچکدومتون هم نمیدونید چی دارم زر میزنم 😭😂من تک و تنهااااا خوبه حداقل سال دیگه راحیل چیزی بگه منو به عنوان غمخوار داره آی مادر بمیره برات دقترم