من الان به عنوان یک پدیده از نظر فارابی نیاز به یک شوهر بی نیاز از شوهر دارم . کاملا دارم امکان فقری رو حس میکنم
خوشم میاد هیچکدومتون هم نمیدونید چی دارم زر میزنم 😭😂من تک و تنهااااا خوبه حداقل سال دیگه راحیل چیزی بگه منو به عنوان غمخوار داره آی مادر بمیره برات دقترم
عیدتون مبارک
داوشای گرامی واسه هویت کمک خواستید هستم کمک میکنم 🤌🏻جزوه هم میخواهید بگید برم ازش عکس بگیرم
بعد بیایید بگید هویت سخته عامو من دارم با جامعه 3 پاره میشم تو به داستان کودک میگی سخت ؟ نه ناموسا؟
فارغ از این موضوع که شبیه عروسک های پاپی پلی تایمه باید بگم که نیاز دارم جیگیلی بیاد منو بخوره تموم بشم
آقا سید که نیومد نجاتم بده لااقل جیگیلی نجاتم بده