اوضاع یجوریه که منی که فرهنگیان ندادم هم ناراحتم چرا دعوت به مصاحبه نشدم . خیلی حالوم خرابه
راستی تبریک گفتم ورود همکار رو؟
تبریک میگم😔🤌🏻کانال هم عمومی کردم برید به هرپسر عمه ای که دلتون میخواد لینک کانال رو بدید اصلا
من صبح : از سگ کمترم اگر برم پاسخنامه و درصدهام رو چک کنم
من الان که درصدام رو چک کردم ، ناراحتم و افسرده میخوام بمیرم : هاپ هاپ