eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
:) ✓ دونات @Ekhrajiha
مکالمه لو رفته از چت های منو زهرا🤣
امروز هرچی بیشتر پیش می‌ره به این نکته بیشتر پی میبرم که خری ام من🤣💔
چجوری این کوفتی های تلخ رو می‌خورید کفاثطا
منی که یک ساعت پیش نصف لیوان قهوه خوردم(بقیشو نتونستم لامصب تلخ بود😭هرکوفتی رو که آدم نباید امتحان کنه🤌🏻) و الان انگار سه روز نخوابیده باشم مثل چی خوابم میاد چرا روم تاثیر نمی ذاره این لامصببببببب چایی بیشتر تاثیر می‌ذاره تا این کوفتی
من یه چیزی فهمیدم شبایی که خوابم نمیبره و قرص خواب و شیر جواب نمیده باید قهوه بخورم🤣🤌🏻حالا فهمیدم چرا موقع درس خواندن در حد مرگ خوابم میگیره
دوستان عزیز کنکوری آزمون جامع سنجش دور پنجم روز ۱۲ تیر ماه(گزینه دو ۱۳ امه) برگزار میشه هزینه حضوری دویست و پنجاه و مجازی صد و ده هزارتومان اگر میخواهید ثبت نام کنید الان انجام بدید نگذارید شب قبل که ثبت نام نمیشه
یک دو سه امتحان میکنیم میکروفون کار می‌کنه ؟ صدا میاد ؟ خب از ۲۶ ام که پاک کردم ایتا رو تا الان که الان حدود ۱۳ دقیقه است که نصبش کردم و برگشتم . فکر کنم بهتر باشه بگم چرا مثل میگ میگ هر ده بیست روز یه بارمیومدم و جواب نمی دادم و میرفتم . خب باید عرض کنم(بعضی ها خبر دارند) من واقعا حال بدی داشتم . نه به خاطر کنکور که شاید کنکور ذره خیلی کوچکی از حال بدی هام بود . من مدت های زیادی بود که تو خودم ریختم . کارایی که نه تنها بدم میومد که حتی فراتر متنفر بودم انجام میدادم و خیلی به خودم سخت گرفتم و تهش هم ازین سختگیری نتیجه ای نگرفتم . آدم خسته میشه خب . وقتی نیاز داشتم تو خودم باشم ادای محکم بودن و بی‌خیالی رو درآوردم . از ترس تنها شدن مجبور شدم فاصله های خودم با دیگران رو خودم بشکنم از ترس اینکه یه سری چیزا تبدیل به خط قرمزای الکی بشه که دیگران سمتم نیان خودم سمت بقیه رفتم . وقتی از یه چیزی درحد مرگ میترسیدم صاف همونو با ترس و تنفر انجام دادم . اعتماد به نفسی که نداشتم اومد پایین تر ، تنها تر شدم چون فکر می کردم نباید چیزی به کسی بگم ( هنوز یه نیمچه عقیده ای رو اینا دارم ) کمالگراتر شدم و آنقدر به خودم فشار آوردم که دیگه نمی‌خواستم کاری بکنم از ترس اینکه یه جا خرابکاری کنم و وسواس و ناامیدی از خدا و... اصلا مهم نیست . بیخیال . ایتا رو نصب کردم ولی هیچ توانایی برای پاسخگویی چه پیام چه تلفن چه پیامک ندارم ازم انتظار نداشته باشید خلاصه 🤌تصور کنید یک عدد درونگرا هستم اصلا جامعه گریزم حتی پیام دادن هم سخته برام ولی پیام هارو میخونم و اینکه لطفاً تورو خدا ازم عیب جویی یا تعریف نکنید هرجفتش واسم بده و حالم بد میشه🤌🏻🥲 ارادتمند شوما عمو کونیکو
و آنگاهی که نصف بیشتر حرفام رو خوردم تازه تبدیل شد به این تومار
منی که نمی‌فهمم کی به کیه و چی به چیه ولی دارم پیام های تاریخچه گنشین از کانال فیو رو میخونم : عجب چه شگفت انگیز ...
هدایت شده از ℕ𝕆𝔹𝕆𝔻𝕐 𝕠𝕟𝕖...
"تارتاگلیا | Tartaglia" • شماره‌ی 11. این بچه‌مون به شدت خانواده دوست و وفادار به آرکانشون هستن~ سر کار هم خیلی جدی تشریف دارن. عاشق مبارزه و چالش و کمی کله خراب..؛ اما نه بدون فکر. یکم هم ساده و زود باور در برابر بعضیا...🗿 قوی ئه؛ ولی به قدرت اون یکی هاربینجرها نمی‌رسه. تایپش هم ESTP و 8W7 ئه.