eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
یک دو سه امتحان میکنیم میکروفون کار می‌کنه ؟ صدا میاد ؟ خب از ۲۶ ام که پاک کردم ایتا رو تا الان که الان حدود ۱۳ دقیقه است که نصبش کردم و برگشتم . فکر کنم بهتر باشه بگم چرا مثل میگ میگ هر ده بیست روز یه بارمیومدم و جواب نمی دادم و میرفتم . خب باید عرض کنم(بعضی ها خبر دارند) من واقعا حال بدی داشتم . نه به خاطر کنکور که شاید کنکور ذره خیلی کوچکی از حال بدی هام بود . من مدت های زیادی بود که تو خودم ریختم . کارایی که نه تنها بدم میومد که حتی فراتر متنفر بودم انجام میدادم و خیلی به خودم سخت گرفتم و تهش هم ازین سختگیری نتیجه ای نگرفتم . آدم خسته میشه خب . وقتی نیاز داشتم تو خودم باشم ادای محکم بودن و بی‌خیالی رو درآوردم . از ترس تنها شدن مجبور شدم فاصله های خودم با دیگران رو خودم بشکنم از ترس اینکه یه سری چیزا تبدیل به خط قرمزای الکی بشه که دیگران سمتم نیان خودم سمت بقیه رفتم . وقتی از یه چیزی درحد مرگ میترسیدم صاف همونو با ترس و تنفر انجام دادم . اعتماد به نفسی که نداشتم اومد پایین تر ، تنها تر شدم چون فکر می کردم نباید چیزی به کسی بگم ( هنوز یه نیمچه عقیده ای رو اینا دارم ) کمالگراتر شدم و آنقدر به خودم فشار آوردم که دیگه نمی‌خواستم کاری بکنم از ترس اینکه یه جا خرابکاری کنم و وسواس و ناامیدی از خدا و... اصلا مهم نیست . بیخیال . ایتا رو نصب کردم ولی هیچ توانایی برای پاسخگویی چه پیام چه تلفن چه پیامک ندارم ازم انتظار نداشته باشید خلاصه 🤌تصور کنید یک عدد درونگرا هستم اصلا جامعه گریزم حتی پیام دادن هم سخته برام ولی پیام هارو میخونم و اینکه لطفاً تورو خدا ازم عیب جویی یا تعریف نکنید هرجفتش واسم بده و حالم بد میشه🤌🏻🥲 ارادتمند شوما عمو کونیکو
و آنگاهی که نصف بیشتر حرفام رو خوردم تازه تبدیل شد به این تومار
منی که نمی‌فهمم کی به کیه و چی به چیه ولی دارم پیام های تاریخچه گنشین از کانال فیو رو میخونم : عجب چه شگفت انگیز ...
هدایت شده از ℕ𝕆𝔹𝕆𝔻𝕐 𝕠𝕟𝕖...
"تارتاگلیا | Tartaglia" • شماره‌ی 11. این بچه‌مون به شدت خانواده دوست و وفادار به آرکانشون هستن~ سر کار هم خیلی جدی تشریف دارن. عاشق مبارزه و چالش و کمی کله خراب..؛ اما نه بدون فکر. یکم هم ساده و زود باور در برابر بعضیا...🗿 قوی ئه؛ ولی به قدرت اون یکی هاربینجرها نمی‌رسه. تایپش هم ESTP و 8W7 ئه.
کارکتر ندیده مورد علاقم در کنار کای🤌🏻🥹
هدایت شده از سید علی اکبر نوری
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از دیدن این کلیپ دلم خواست چوب درخت باشم امیدوارم شماهم با دیدن این کلیپ حال دلتون بهتر بشه اگه حال دلت خوب شد به خودت افتخار کن:)
تا الان کانال های وایولت و وفا رفرش شده هرچی گفتید با من بودید فورکنید 🥲مجبورم نکنید برم هزارتا پیام بخونم
یه یک هفته ای بود که فکر می کردم چی شد که به این مرحله رسیدم دیگه نظراتم رو نمیگم . تا اینکه دیشب و امروز فهمیدم به لطف عزیزترینم:) دقیقاً واسه اینکه تهش بهم میگن خشک مقدس 🤌🏻 واسه همینه نمیگم دیدگاهم نسبت به فلان اتفاق فلان موضوع فلان شخص فلان رفتار
من اونقدر که نشون میدم آدم شجاع و قوی و خوشحالی نیستم . من تا حدی ترسو ام که نه تنها تو بیداری به واکنش بقیه فکر میکنم بلکه تو خواب هم دارم واکنش منفی و دعوایی بقیه رو نسبت به خودم و نظرام میبینم
مامانم ازم می خواست دختر سرخ و سفیدی باشم ولی متاسفانه دخترچشم سفیدی بودم . برگرفته از نگار😂🤌
https://eitaa.com/31960330/5907 چی شده؟ لینک کانال الان عمومی شده https://eitaa.com/henasjsj2 و اینکه پیوی هارو که گفتم چک نمیکنم و ایتا هم نداشتم
من واسه تموم شدن روزم به خواب پناه میبرم و نمی‌دونم واسه کابوس هام پناه به چی ببرم .