دختر گلمان
کیلو کیلو قند بود که باهاش تو دلم حل میشد🤌🚶🏻♀هیق دخترم چقدر سختی کشیدی
آسایشگاه روانی 🪖
ولی بچه ها من ناراحتم واقعا نمیتونم به هیچکس بگم شیائو لی مائو
ظاهراً معنیشو نگفتم🤌😭فقط یه نفره که میفهمه این عره واسه چیه
دستمالم کووووو
درونم دوتا من وجود داره یکی داره کلیپ آقای جلیلی رو نگاه میکنه میگه بشه منه فداش بشم منه اون یکی داره عر میزنه چرا مردی چرا من بی قرارم چرا آلی رو تنها گذاشتی
البته یه من سومی هم هست حال نداره بره دارو بخوره به زور داره درد تحمل میکنه
ولی من خیلی دلم میخواد یه بارم شده مسجدالحرام رو ببینم:) من حج میخوام .
مغزم : کربلا را بگذارید که حج در پیش است 😄 مطمئن هستم فقط یه دانبی میدونه آهنگ کیه و درمورد چیه😔❤️
آسایشگاه روانی 🪖
اسپویل صرفا برای یوکی+ پایانش تلخه:))) بعد میگن چرا همیشه حس بد داری . خو من کل ایام امتحانات خود
اصلاحیه : نمرده ولی بازم قسمت آخر نویسنده به خاک و خون کشید
از هر سه جبهه جفت جفت کشت
شاید بگید به غیر از ساید مثبت و منفی جبهه سوم کیان باید بگم قشر خاکستری
من واقعاً واسه صیغه لی ناناحت شدم🚶🏻♀هعی به زودی میگم معرفی شو هیق