درونم دوتا من وجود داره یکی داره کلیپ آقای جلیلی رو نگاه میکنه میگه بشه منه فداش بشم منه اون یکی داره عر میزنه چرا مردی چرا من بی قرارم چرا آلی رو تنها گذاشتی
البته یه من سومی هم هست حال نداره بره دارو بخوره به زور داره درد تحمل میکنه
ولی من خیلی دلم میخواد یه بارم شده مسجدالحرام رو ببینم:) من حج میخوام .
مغزم : کربلا را بگذارید که حج در پیش است 😄 مطمئن هستم فقط یه دانبی میدونه آهنگ کیه و درمورد چیه😔❤️
آسایشگاه روانی 🪖
اسپویل صرفا برای یوکی+ پایانش تلخه:))) بعد میگن چرا همیشه حس بد داری . خو من کل ایام امتحانات خود
اصلاحیه : نمرده ولی بازم قسمت آخر نویسنده به خاک و خون کشید
از هر سه جبهه جفت جفت کشت
شاید بگید به غیر از ساید مثبت و منفی جبهه سوم کیان باید بگم قشر خاکستری
من واقعاً واسه صیغه لی ناناحت شدم🚶🏻♀هعی به زودی میگم معرفی شو هیق
بابا علی(ع) مبارک باشه :)
خودت میدونی چه سری باهات دارم و چی میخوام . بابا علی(ع) وقتی بابام نبود برام پدری کردی خودت میدونی خیلی برام سخت بود ولی بودن شما نزدیک تر از همیشه آرومم کرد . آخه میدونی بابا علی (ع) دوست داشتنت مایه حیاتم شد دقیقاً همین امروز :) شب عید غدیر
دوست داشتنی ترینم
امیرالمومنین ام (علیه السلام)
بازم برام پدری کن همون جور که تا الان دستمو گرفتی و نذاشتی مثل بقیه نابود بشم .