درست ترین اقدامی که تو این سری مناظره شده : صندلی آخر برای زاکانی گذاشتن✓✓✓✓
هدایت شده از Hush...!
آقای زاکانی در جبهه تخریبچی بودن، در مناظرات تخریبگر هستن😔😂
آقای جلیلی و زاکانی لبخند ژوکوند ، دست زیر چانه ، نگاه « هه دهنت سرویسه داداش » به پورمحمدی خود را اماده می کنند.