هدایت شده از Hush...!
آقای زاکانی در جبهه تخریبچی بودن، در مناظرات تخریبگر هستن😔😂
آقای جلیلی و زاکانی لبخند ژوکوند ، دست زیر چانه ، نگاه « هه دهنت سرویسه داداش » به پورمحمدی خود را اماده می کنند.
اومدم سمی کنم . تصور کنید قیافه آقای زاکانی به آقای جلیلی با موسیقی زمینه that's my girl:))))))
من فهمیدم چرا روحانی تو دور دوم ریاست جمهوری کاری نتونست بکنه
چون آقای زاکانی تو مناظره کلیدشو کش رفته بود😂
خاله معلمم : آقای پورمحمدی انشای بهتری خوند نمره بهتری از بقیه میگیره . استفاده از شعر و تلمیح و واج آرایی 😔آقای پزشکیان هم خوب بود ولی طولانی بود ازش نمره کم میشه