eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
به انسانی ها خیلی توجه میکنند همه جا محتوای آموزشی برای انسانی ها ریخته 🦖🦖🦖🦖بیا برو تو ... استغفرالله
خب من چرا اشتراک گرفتم برات که چیزایی که دیدم رو نشونم بدی؟؟؟؟ پاسخنامه اش کو لامصببببببب تدریس عربی به چه دردم میخوره اقتصادددددددد نداری بعد ادعاتم میشه تکمیلی
نه داداش چیزی نیست تو سال آخرم سه سال رو جمع میکنم انسانی اصلا هم سخت نیست 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
خو گوسفند احساسی مریض نمیتونستی همون سال اول بری انسانی که جر نخوری ؟ به کتفم الان شیمی یازدهم و فیزیک دهمت فوله بیا برو تو ... 🧘🏻🧘🏻🧘🏻آرامششششششش
من واقعا می‌خوام مثل آقای جلیلی در بدترین شرایط هم باادب باشم ولی نمیتونم
یه خبر خوب برای فیو بالاخره من مرحله پرواز کوفتی رو رد کردم😭بعد از دوسال😭😂
هر دو دقیقه که امبر اسمم رو صدا میزنه من یه ولم کن به من چه ای میگم که انگار نه انگار پلیر منم🫠
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/1953 با تلاش خودممممم😭😂بزن دست قشنگه رو من هفته دیگه کنکور ندارممممم https://eitaa.com/Fyo00Nobody/1954 آخه این مرحله آموزشی بود 🌛
ولی جدی فهمیدم اونقدر که شمشیرم خوبه تیراندازی ام با جلبک برابری میکنه
هدایت شده از Hush...!
در رابطه با گیم‌زدن مهدیه خدمتتون عرض کنم که... داداشم داشت بازی می‌کرد، بعد یک فضای باحال و خنده‌دار یافت کرد، منو صدا کرد برم ببینم، بعد گفت بیا این تیکه رو بازی کن حال میده😀🤌🏻 منم خرذوق شدم...🤣 هیچی دیگه داشتم با دشمن می‌رفتم توی دره... یجوری استرس گرفتم که اصن عاولی... 😔😂🤌🏻
آسایشگاه روانی 🪖
در رابطه با گیم‌زدن مهدیه خدمتتون عرض کنم که... داداشم داشت بازی می‌کرد، بعد یک فضای باحال و خنده‌دا
خب علتی که دوسال طول کشید من یه مرحله شو برم هم همین بود 😂استرس می گرفتم می خواستم تند تند کار بکنم بدتر گند میزدم