https://eitaa.com/Fyo00Nobody/1953
با تلاش خودممممم😭😂بزن دست قشنگه رو
من هفته دیگه کنکور ندارممممم
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/1954
آخه این مرحله آموزشی بود 🌛
هدایت شده از Hush...!
در رابطه با گیمزدن مهدیه خدمتتون عرض کنم که...
داداشم داشت بازی میکرد، بعد یک فضای باحال و خندهدار یافت کرد، منو صدا کرد برم ببینم، بعد گفت بیا این تیکه رو بازی کن حال میده😀🤌🏻
منم خرذوق شدم...🤣
هیچی دیگه داشتم با دشمن میرفتم توی دره... یجوری استرس گرفتم که اصن عاولی... 😔😂🤌🏻
آسایشگاه روانی 🪖
در رابطه با گیمزدن مهدیه خدمتتون عرض کنم که... داداشم داشت بازی میکرد، بعد یک فضای باحال و خندهدا
خب علتی که دوسال طول کشید من یه مرحله شو برم هم همین بود 😂استرس می گرفتم می خواستم تند تند کار بکنم بدتر گند میزدم
اون حسی هست که طرف خاطراتش پاک شده ولی تو خواب خاطرات گذشته شو میبینه و نمیدونه چرا بی علت ناراحته من دقیقاً سر یک شخص مجهول همین حس رو دارم :/ خو چرا؟
به خدا هرکس از شما باشه که کرمش گرفته هی زنگ میزنه قطع میکنه یه بار دیگه زنگ بزنه بلاکش میکنم🙂