eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
یک حسی بهم میگه باید بگم سلام دولت سوم روحانی خدانگهدار جوانی و مملکت ایرانی
ننگین بار تر از امروز در تاریخ یک کنکوری نمی‌توانی پیدا کنی
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیزی که قراره تا پایان امشب بر سر نیمی از مملکت کنکوری بیاد
بعله خلاصه که خیلی بعله اقتصادمون نابود بود قراره نابود تر هم بشه ممنونم هموطنی که ترسیدی از دیوارکشی بین زن و مرد و رای دادی به ممنوعیت شیرموز🤌
ناناحتی+ اوکی بسه در هر صورت یکی رئیس جمهور شد . ان شاءالله امام زمان عجل الله زودتر ظهور کنه🚶🏻‍♀
ولی جدی میترسم از اینکه با اقدامات این آقا اتفاق دیروز برام تکرار بشه 🚶🏻‍♀از فکر بهش هم دلم میخواد مثل قبل انقلاب بشینم تو خونه بیرون نرم فقط
دوستان برید قرآن بخونید . برید سوره اسرا بخونید آروم میشید تموم شد آقای پزشکیان رئیس جمهور شد دنیا که به آخر نرسیده هنوز خدا همون خدای هشت سال روحانیه هنوز رهبر همون رهبره‌:) خدا بزرگه مگه نمیگیم لا حول و لا قوه الا بالله علی العظیم ؟ هیچ قدرتی بالا تر از نیرو و قدرت الهی نیست امام خمینی جان گفت قدرت عالم آمریکا نیست خداست الان قدرت مطلق دست جبهه ضد انقلاب نیست هنوز دست خداست
اگر تو این شرایط هی ناراحت باشیم از لطف خدا و تو آتیش نگرانی بقیه هم بنزین (عه گرونه؟ خب پس الکل ان شاءالله اون گرون نشه فرق نداره مصرف خانگی یا غیر خانگی هر جفتش جوابه)بریزیم یعنی یه جای کار امید و ایمان مون به خدا می لنگه 🌛❤️البته خودم رو میگن با شما نیستم
هدایت شده از بی‌نهایت
🌱 روزگار دو روز است ؛ روزى به كام تو و روزى به زيان تو. چون به كام تو بود، سرمست مشو و چون به زيان تو بود، غمناك مباش؛ زيرا هر دو مايه آزمايش توست.✌️ مولای جان‌ها، امیرمومنان على عليه‌السلام (تحف العقول:٢٠٧) ♾ @binahayat_ir
خیلی عجیبه دو ساعت خواب آنقدر آرامش عمیقی بهم داده نکنه بهم تو خواب الهام شده؟😔
خدا قربونش بشم تو کتاب قشنگش به اسم قرآن تو سوره عصر اول به زمان سوگند میخورند بعد هم می فرمایند انسان در زیانه تو آیه آخر تیر خلاص رو میزنند و میگن « الا الذین آمنو و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر » اگر آنقدر صاف و ساده بود باید تعجب می کردیم
نمیشه حالا که اینطور شد رئیس جمهور آمریکا هم بایدن بشه حداقل یکم بخندیم؟😔