ای کاش می شد برای بعضی چیزها حرف نزد فقط چشم هارو بست و عیناً همون چیز دقیق و کامل منتقل میشد
چگونه میتوان پیام داد وقتی نمیدانی کسی که پیام پیوستنش به تلگرام برایت آمده خود شخص است یا وی نیست😭
ولی مشکلم با یه سری ها کاملا شخصیه
من میتونم کنار بیام
ادب رو رعایت میکنم
سعی میکنم تفرقه ایجاد نکنم ولی نمیتونم ببخشم کسی رو مادربزرگم رو ازم گرفت
شاید اون هیچ وقت منو یادش نمیومد ولی من دوستش داشتم ولی من تو روز فوتش و تو سالگردش حالم بد میشه
نمیتونم ببخشم اونی رو که منافقانه عزیزترین هام رو ازم گرفت
از بعد انتخابات اره بقیه رو آروم کردم امیدم به خدا از بین نرفته کشور ازبین نمیره
ولی نمیتونم چشم پوشی بکنم از اونی که انگاری یادش رفت کی با وارد نکردن واکسن مادربزرگ و بابام رو کشت ولی باز رفت به همون و رفقاش رای داد با اینکه می دونست .
من خیلی تو گذشته گیر کردم . خیلی هم کینه ای هستم . اخلاق بدیه که دارم خودم میدونم ولی نمیتونم از اونایی که میدونستن و باز انجام دادن بگذرم
چیزی نیست باز میذارم به پای کنکور و فشار روانی اش
میذارمش به پای افسردگی مزمنی که دارم
میذارمش به پای درسام اصلا
تموم میشه بالاخره هم من هم حالم هم بهونه هام
هیچی هم از حال بدی هام که هیچی از خودم هم نمیمونه