از بعد انتخابات اره بقیه رو آروم کردم امیدم به خدا از بین نرفته کشور ازبین نمیره
ولی نمیتونم چشم پوشی بکنم از اونی که انگاری یادش رفت کی با وارد نکردن واکسن مادربزرگ و بابام رو کشت ولی باز رفت به همون و رفقاش رای داد با اینکه می دونست .
من خیلی تو گذشته گیر کردم . خیلی هم کینه ای هستم . اخلاق بدیه که دارم خودم میدونم ولی نمیتونم از اونایی که میدونستن و باز انجام دادن بگذرم
چیزی نیست باز میذارم به پای کنکور و فشار روانی اش
میذارمش به پای افسردگی مزمنی که دارم
میذارمش به پای درسام اصلا
تموم میشه بالاخره هم من هم حالم هم بهونه هام
هیچی هم از حال بدی هام که هیچی از خودم هم نمیمونه
هرچقدر دیگران سعی کنند جای تورا بگیرند ، تو از دل نمیروی :)
دروغ گفته هر آنکس که گفته از دل برود هر آنچه از دیده برفت .
تو دل شده ای
دل که بی دل نمی شود!
یه زمانی یوکی تو گوشیم رفیق ناباب سیو بود . خواستم بگم اداشو درمیآورد 😂رفیق ناباب با توجه به هفته ای که گذشت وایولته نه یوکی
من هی میگفتم پاشیم برگردیم شهر از ترس این پیاممممم دقیقا از ترس اینکه برنامه ها و دوره هام شروع بشه و قم نشین بشم😭😭😭😭