eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
از بعد انتخابات اره بقیه رو آروم کردم امیدم به خدا از بین نرفته کشور ازبین نمیره ولی نمیتونم چشم پوشی بکنم از اونی که انگاری یادش رفت کی با وارد نکردن واکسن مادربزرگ و بابام رو کشت ولی باز رفت به همون و رفقاش رای داد با اینکه می دونست .
من خیلی تو گذشته گیر کردم . خیلی هم کینه ای هستم . اخلاق بدیه که دارم خودم میدونم ولی نمیتونم از اونایی که میدونستن و باز انجام دادن بگذرم
بعضی روزها آتیش می گیرم . مثل امشب مثل فردا مثل هفتم محرم مثل ششم مرداد
چیزی نیست باز میذارم به پای کنکور و فشار روانی اش میذارمش به پای افسردگی مزمنی که دارم میذارمش به پای درسام اصلا تموم میشه بالاخره هم من هم حالم هم بهونه هام هیچی هم از حال بدی هام که هیچی از خودم هم نمی‌مونه
تهش یه مشت جسدیم که قراره تو قبر غذای مورچه و کرم بشیم و چیزی ازمون نمونه
هرچقدر دیگران سعی کنند جای تورا بگیرند ، تو از دل نمی‌روی :) دروغ گفته هر آنکس که گفته از دل برود هر آنچه از دیده برفت . تو دل شده ای دل که بی دل نمی شود!
حالا که بحثش بازه چخبره همه از صنعت کره جنوبی چرخیدن سمت چین 😂😭
یه زمانی یوکی تو گوشیم رفیق ناباب سیو بود . خواستم بگم اداشو درمی‌آورد 😂رفیق ناباب با توجه به هفته ای که گذشت وایولته نه یوکی
من اینو میذارم بک گراند لپ تاپم😭و تو‌چه دانی این نگاه برادرزن به داماد چقدر اکلیل دارهههههه
فحاشی کار بدیه ولی خب منم آدم خوبی نیستم
من هی میگفتم پاشیم برگردیم شهر از ترس این پیاممممم دقیقا از ترس اینکه برنامه ها و دوره هام شروع بشه و قم نشین بشم😭😭😭😭
این کوفتی هم پرینت نمگیره اَی خِداااااااا