eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
من خودم کم حالم داغونه که اینم ول کن نیست 🤌🤌🤌
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/2041 ولی من تا دوسال پیش کارم همین بود به همشونم میرسیدم🌛
دعا کنید دوباره راهی بیمارستان نشم شدید قفسه سینم درد می‌کنه
سناریو : با دوستاتون خونه ی مشترکی دارید. : اونیکه تا لنگ ظهر میگیره میخوابه؟ یوکی 😔🤌 : اونیکه حکم مادر یا پدر و توی خونه داره؟ آن شرلی : اونیکه مدام پارتنرشو میاره ؟ نداریم ولی مطمئنا آن شرلی نیست 😔😂😂😂دوستان می‌دونن چرا : اونیکه از صبح تا شب سرش تو گوشیه؟ خودم و فیو 🌛 : اونیکه روی همتون کرم میریزه اذیتتون میکنه؟ من😔راحیل هم کمکم میکنه : اونیکه اینقدر شیطنت میکنه که همرو کلافه میکنه؟ به مرز کلافگی نمیرسونیم 🌛 : اونیکه با همه لاس میزنه؟ هههه میا🤣حتی به غلط : اونیکه همش گشنشه سرش توی یخچاله؟ خودم🌛همه میدونن چقدر عشق به غذام : اونیکه آروم یه گوشه میشینه کاری به کسی نداره؟ اوه اوه زیادن بهتره تعداد افراد وسط رو در نظر بگیریم تعداد کمتره😂 : اونیکه مدام به خودش میرسه ؟ هرکس باشه مطمئنا منو نگار نیستیم😔🤣روتین پوستی؟ اوهوع چه غلطا : اونیکه نصف شب تازه برمیگرده خونه؟ من بعضی روزا : اونیکه عصبانی و جدی تره نسبت به بقیه؟ با وجود من کسی هست خیلی جدی باشه؟😔من عهد بستم پای همه رو به مسخره بازی هام بکشونم : اونیکه منطقی و بالغترین محسوب میشه؟ نداریم هممون یه مشت خل و چلیم : اونیکه همه میرن پیشش تا دردودل کنن؟ نمیدانم اطلاعی ندارم از کارشناسان بپرسید : اونیکه هربار یه رل جدید میزنه؟🌛🌛🌛جواب سوال قبل : اونیکه همش میگه پاشید بریم بیرون؟منننننن : اونیکه تو خونه همش لخت میگرده؟بیا برو عامو اینجا خانواده نشسته : اونیکه ز غوغای جهان فراغه و سرخوشه؟ برای حفظ جان خود این سوال رو رد میکنم🌛 : اونیکه همه روش کراش میزنن؟ 🌛به فانوس اگر بدونو : اونیکه میشینه پای گِیم و نمیفهمه کی روزه کی شب؟منو فیو تاکی هم میشینه نگاه کردن😔(ممکنه وسط کار دست خراب هم بهش بدم یکم بازی کنه. ) گریختن+ Erica's Challenges |
منم فارس هستم میشه باهم آشنا بشیم؟🦖
من بزرگ تر از توام🦖
خداوند برای آرامش روان چیزی به نام بلاک رو در اختیار آدمی قرار داد❤️ اما من قراره درد قفسه سینم تشدید بشه
کاش بعضی ها بفهمند مردم آزاری چه آسیب هایی به بقیه میزنه منی که خودم وضعیت روانم اوکی نیست جسمی ام از اون نا اوکی تر باید یک بچه دبستانی بشینه پس تلفن ظهر و شب هی زنگ بزنه هی چرت و پرت بگه و فقط هم گیر بده به این شماره و منی که با بالا رفتن فشار بیشتر قفسه سینم درد میگیره✨
لعنت بر وسوسه های خواب🤌
من : یک ساعت می‌خوابم بعد پامیشم میرم آماده بشم 🤡🤡🤡🤡🤡🤡
ولی نگار من پارسال بهت نخندیدم که سرم اومد😭🤌یعنی چی روز قبل کنکور کلاس می‌گذارید بقیه کوچک ترن ولی همسن من هم کم نیستنننننن
طبق این نمودار من بغل نیاز ندارم بلکه من گشنمهههههه