ولی نگار من پارسال بهت نخندیدم که سرم اومد😭🤌یعنی چی روز قبل کنکور کلاس میگذارید
بقیه کوچک ترن ولی همسن من هم کم نیستنننننن
ناراحتی و عصبانیتم به جایی رسیده دلم میخواد یه اسلحه وردارم همه رو به رگبار ببندم حتی اگر بازی باشه
از خوبی های کلاس ظهر بگم که در پایان کلاس از مشکلاتم در زمینه گفت و گو بیان نمودم که : من همیشه میترسم صحبت بکنم و یک شخصی یک سوالی بپرسه که من بلد نباشم و این حس بهم القا میشه که همه اطلاعات و گفته های قبلیم زیر سوال رفته .
و پاسخ یکی از دانش آموزان کلاس : ما یکی رو داشتیم به نمیدونم رئیس جمهور شد . هیچ اشکالی نداره جانم😔🤌😂
همه چیز تو اقتصاد اوکی بود تا اینکه درس یازده پدید اومد و تصمیم به رقابت با درس هفت علوم و فنون سه گرفت
میفهمم چی میگها ولی متوجه نمیشم
یعنی چینیه
میفهمم درمورد چی حرف میزنه ولی متوجه نمیشم چی میگه
یه درس نمیتونه واسه من در عین مفید بودن رومخ باشه :
اقتصاد : سلام گلم سنبلم بلبلم
اصلا میخوام بیخیال درس بشم
میرم اسمر فود میشم (درسته اسم پیشش دیگه؟)
هم علاقه به خوردن دارم هم ذوق میکنم هم زندگی شیرین تره
ملت هم میان لایک میکنن و خلاصه پول درمیارن