آسایشگاه روانی 🪖
+ یعنی من جیانگ رو کشتم ؟ - این حرف رو نزن . با شناختی که ازت دارم عمرا بتونی تو به کسی آسیب بزنی .
چه مَرَضی عه که میرم کامنت های اینو میخونم؟ الان با اسپویل شاخی که شدم چه غلطی کنم ؟ حالا نه میتونم دراپش کنم چون قشنگه نه میتونم ادامه بدم چون توانایی روحی تحمل این حجم غم رو ندارم (جوری جوزده و تأثیرپذیر شدم ازش که دیگه عکس بازیگرش تو یه سریال دیگه رو میبینم یا حتی آهنگ هیدن لاو رو میشنوم غم کل وجودم رو فرا میگیره🚶🏻♀☕️)
موضوع کانال چیه ؟ حتی از روزمم نمیگم و میشینم کل رخداد های درون ذهنم در طول ده دقیقه از کل روزم و وقت استراحتم رو شرح میدم و پرمیکنم 🚶🏻♀
قبل اذون یدور پاشدم و تو خواب و بیداری گفتم بعدا اینو واسه زینب میگم تا اینو گفتم یادم اومد زینبی نیست
الان حتی خوابه هم یادم نیست ولی درد این موضوع ظاهراً قراره دوباره چند هفته حالم رو بدتر کنه🚶🏻♀ان شاءالله همه مریضی ها از بین بره و مریض ها سلامتی شون رو به دست میارن مخصوصاً مریض های سرطانی 🚶🏻♀اگر کسی آمین گفت یه آمین هم واسه دوتا از فامیل های ما بگه باتشکر
نمیخوام قبول کنم که همین حالا باید حرکت می کردم و دیرم شده
من واقعاً نمیخوام برگردم༎ຶ‿༎ຶ