یادم نمیره پارسال تو مسجدمون جلو ی زن داداشم داشتم با پیرزنا دعوا می کردم که بچه چند ماهه درکی از این نداره که نباید سر و صدا کنه چرا سر مامانش داد میزنی🙂
بنجامین رو توی مقبره ماتومان دفن کردن.
همون جایی که فرمانده ماتومان وصیت کرد اون رو در نزدیکی زمین خاک کنند و گفت: هرگاه دشمنی به این سرزمین یورش ببره دوباره از خاک بر میخیزم و از آن دفاع می کنم