بنجامین رو توی مقبره ماتومان دفن کردن.
همون جایی که فرمانده ماتومان وصیت کرد اون رو در نزدیکی زمین خاک کنند و گفت: هرگاه دشمنی به این سرزمین یورش ببره دوباره از خاک بر میخیزم و از آن دفاع می کنم
اگر میخواید درمورد جانبازان اعصاب روان و خانوادشون بدونید دو سه قسمت آخر توصیه میشه🤝هرچند ممکنه چیزی نفهمید و چون آخر ماجرا رو می نگرید خوشتون نیاد