eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
کی گفته گریه میکنم ؟
تموم شد
بنجامین رو توی مقبره ماتومان دفن کردن. همون جایی که فرمانده ماتومان وصیت کرد اون رو در نزدیکی زمین خاک کنند و گفت: هرگاه دشمنی به این سرزمین یورش ببره دوباره از خاک بر میخیزم و از آن دفاع می کنم
ساشین اسمش رو به اسم داداشش بنجامین عوض کرد و طبق وصیتش خبرنگار شد🙂
من اصلا هنوز درحال اشک ریختن نیست
اصلا هم حالم بد نیست و علاوه بر حالت تهوع، سرفه پدرمو در نیاورده
ولی سریال زیبایی بود
اگر میخواید درمورد جانبازان اعصاب روان و خانوادشون بدونید دو سه قسمت آخر توصیه میشه🤝هرچند ممکنه چیزی نفهمید و چون آخر ماجرا رو می نگرید خوشتون نیاد
ولی بنجامین از اول تا آخر سریال گناه داشت
قبل مرگ به ساشین برگشت گفت من دم آخرم رو حس کردم دیگه خجالت نمیکشم بهت بگم من تو و رینا(مامان ساشین) رو خانواده ام میدونستم🥲و روی سنگ قبرش ساشین اسمش رو به عنوان خانواده بنجامین نوشت 🥲🥲🥲
من دچار تروما از ستاره نمدی شدم 🥲