https://eitaa.com/25847176/5727
میخوام به کانالت ری اکشن بدم هی یادم میره ولی این اومده تا الان چند قسمتش
https://eitaa.com/31262414/3978
طبیعیه من خوشم نمیاد آنقدر یه کارکتر گرین فلگه😭😂بابا سیستم تهویه مطبوع مرکزی رو به این بنده خدا ترجیح میدم 🚶🏻♀
یجوری سرفه هام قطع و وصل میشه و شدیده که مغزم میگه نکنه بقیه فکر کنند دارم ادای سرفه کردن درمیارم
یعنی تا این حد به خودم بی اعتمادم 🥲میدونم درد دارم و اذیتما ولی...
https://eitaa.com/31262414/3978
نه شیطنت و اینجور چیزا هم داشت🙂↔️بعدشم بهانه اگر بهانه است پس میشه
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
-خوبی؟
+خوبم.
“به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن..”
👤 لینگویینی
✈️ @farsitweets
آسایشگاه روانی 🪖
-خوبی؟ +خوبم. “به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن..” 👤 لینگویینی ✈️ @farsitweets
چیزی که امشب در رابطه با خانواده بهم یادآوری شد:
بعضی غرغرها و حرفها دیگران میره میره میره و آخر یجایی میشینه که هرچقدر میخوای جلوی خودت روبگیری و تلاش میکنی وانمود کنی که کری و لال بیشتر قلبت درد میگیره و مچاله میشه
خیلی جدی دارم به اینکه فردا خونمون نباشم و یه راست از راهپیمایی برم خونه عمه ام که خونه نباشم فکر میکنم
اونجا کسی کاری به کارم نداره و از خوبیه خانواده درونگرا همینه