خیلی جدی دارم به اینکه فردا خونمون نباشم و یه راست از راهپیمایی برم خونه عمه ام که خونه نباشم فکر میکنم
اونجا کسی کاری به کارم نداره و از خوبیه خانواده درونگرا همینه
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
ولی ماه رمضون، ماهترین ماه بود، که تموم شد😢❤️🩹
*helena*
@farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
چند سالت بود فهمیدی «ت»ی «وفات» تو «عمری دگر بباید بعد از وفات ما را...» ضمیر دومشخص متصله، نه ثبت فارسی «ة»؟
»عمود«
@farsitweets
آسایشگاه روانی 🪖
چند سالت بود فهمیدی «ت»ی «وفات» تو «عمری دگر بباید بعد از وفات ما را...» ضمیر دومشخص متصله، نه ثبت
به نام خدا هجده
و چقدر معنی شعرش قشنگ تر شده🫠
https://eitaa.com/Asadachan/5321
اره میگه بعد از وفای که تو کردی دوباره باید زندگی کرد یه همچین چیزی