https://eitaa.com/Asadachan/5321
اره میگه بعد از وفای که تو کردی دوباره باید زندگی کرد یه همچین چیزی
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
@Ekhrajiha
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت..
✓ آقای مجری
#عید_فطر
📍Ad→ @sour_ir فروشگاه صور
ارائه دهنده انواع دفتر و دفترچه 📔
لبخند میکنم و خنده میزنم
این حجم تغییر در دوست بچگیم بعد هفت هشت سال طبیعی نیست🥲
داشتم فکر میکردم کله صبحی(پیش از خواب) که چی شد که ماجرای کیم سو هیون آنقدر بالا گرفت و طولانی شد
یعنی خب چند وقت پیش بعد از انتشار اسکوئید گیم برای پارک سونگ هون هم یه ماجرایی پیش اومد ولی بعد یه ماه همه چیز خوابید و الان داره پروژه های بعدیش تایید میشه اگر اشتباه نکنم🫠🤌🏻پس چی شد که آنقدر این یکی طول کشیده و ملتی که کلا نشستن قضاوت کردن بدون اگاهی، تا این حد کله مبارک ماهارو کچل کردن
بعد گفتم خب به هرحال فرق داره اینجا یک نفر کشته شده و جان آدمی ارزشمنده و خلاصه که اره نمیشه با اون مقایسه کرد
بعد یکم اندیشیدم و دیدم که ععععع اگر جان آدمی اینچنین ارزشمند است پس چرا این دوستان که برای یک بازیگر کره ای اینگونه جامه می درند پس چگونه برای قاتلان اروپایی الاصل غاصب صهیونی جامه نمی درند که وا مصیبتا پادشاه پادشاهان اشک تمساح میریزند و ملت به زیر بمب هایشان جان می دهند✨یعنی اوج این داد و هوار ها همون هفت اکتبر بود و حتی سالگردش هم همون شور خود دوران هفت اکتبر به بعد رو نداشت☕️و خب چه شد؟
اینگونه شد که تف به قبر ترامپ و شمر و عمر، چرا که کسی می آید و خوش خوشان می گوید همه به همه چیز به یک اندازه بها می دهند حال آنکه فرق دارد زن شهردار تهران با گلوله کشته بشود و بعد مدتی آزاد شود یا کسی به شیوه ای خودکشی کند و ندای وامصیبتا سر دهد که آیا کسی اورا مجبور کرده و اورا در تنگنا گذاشته اند با اینکه آنسوی کره زمین کودکی به ناحق بمیرد و جناب مسرورالممالک در خواب ناز غفلت حتی یک استوری که هیچ یک کامنت یا پست هم در این موضوع لایک نفرمایند
خلاصه که دنیای ناجوانمردی است نازنین
یا بهتر است بگویم آدمیان ناجوانمردی داریم نازنین
https://eitaa.com/25847176/5817
https://eitaa.com/25847176/5823
خیلی میخوام بر اعصابم مثلث باشم ولی دارم نمیتونم فحش ندم✨