eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
اون کیه که ساعت پنج صبح تازه برگشته خونه؟
داشتم فکر میکردم کله صبحی(پیش از خواب) که چی شد که ماجرای کیم سو هیون آنقدر بالا گرفت و طولانی شد یعنی خب چند وقت پیش بعد از انتشار اسکوئید گیم برای پارک سونگ هون هم یه ماجرایی پیش اومد ولی بعد یه ماه همه چیز خوابید و الان داره پروژه های بعدیش تایید میشه اگر اشتباه نکنم🫠🤌🏻پس چی شد که آنقدر این یکی طول کشیده و ملتی که کلا نشستن قضاوت کردن بدون اگاهی، تا این حد کله مبارک ماهارو کچل کردن بعد گفتم خب به هرحال فرق داره اینجا یک نفر کشته شده و جان آدمی ارزشمنده و خلاصه که اره نمیشه با اون مقایسه کرد بعد یکم اندیشیدم و دیدم که ععععع اگر جان آدمی اینچنین ارزشمند است پس چرا این دوستان که برای یک بازیگر کره ای اینگونه جامه می درند پس چگونه برای قاتلان اروپایی الاصل غاصب صهیونی جامه نمی درند که وا مصیبتا پادشاه پادشاهان اشک تمساح می‌ریزند و ملت به زیر بمب هایشان جان می دهند✨یعنی اوج این داد و هوار ها همون هفت اکتبر بود و حتی سالگردش هم همون شور خود دوران هفت اکتبر به بعد رو نداشت☕️و خب چه شد؟ اینگونه شد که تف به قبر ترامپ و شمر و عمر، چرا که کسی می آید و خوش خوشان می گوید همه به همه چیز به یک اندازه بها می دهند حال آنکه فرق دارد زن شهردار تهران با گلوله کشته بشود و بعد مدتی آزاد شود یا کسی به شیوه ای خودکشی کند و ندای وامصیبتا سر دهد که آیا کسی اورا مجبور کرده و اورا در تنگنا گذاشته اند با اینکه آنسوی کره زمین کودکی به ناحق بمیرد و جناب مسرورالممالک در خواب ناز غفلت حتی یک استوری که هیچ یک کامنت یا پست هم در این موضوع لایک نفرمایند
خلاصه که دنیای ناجوانمردی است نازنین یا بهتر است بگویم آدمیان ناجوانمردی داریم نازنین
https://eitaa.com/25847176/5817 https://eitaa.com/25847176/5823 خیلی می‌خوام بر اعصابم مثلث باشم ولی دارم نمیتونم فحش ندم✨
تازه مرغ بابت استراحتش به کسی پاسخگو نیست😭☕️
بلالیت میخوام🫠 ولی برای درخواست چنین چیزی زیادی دیره
نخود هم می‌خوام🫠🤌🏻 با اون اسنکایی که ماه رمضون میفروختن
ویار کردم؟ درسته، ویار کردم ✅✨
این جوکایی هست که میگه آره مامانم منو می‌فرسته فلان جا بعد خودشون میرن عشق و حال و اینا یا میگن یادشون می‌ره منم بگم باهاشون برم، زندگی منن وقتی میام گراش