دلم واسه اون شبایی تنگ شده که یا من میرفتم اتاق داداشم یا اون میومد تو اتاقم می گفت پاشو بریم بیرون(غالبا من حالم بد بود تو این زمان ها) بعد می برد با ماشین تو ظلمات ترین جاده ها می رسوند مارو به یجایی که کل شهر مشخص بود هم ارتفاع بود و هم خلوت ✨☕️دلم همچین جایی رو میخواد
هیچ عشقی به آخرش نرسید
عاشقا توی جاده میمیرن
هی زمین میخورن ولی ته خط
عاشق ها ایستاده میمیرند
نعره زدن)
هدایت شده از s𝗍a𝗋𝖿ּ𑄝݂݂x
فورارد کنید و پاسخ بدید .
۱.سال نوت چطور شروع شد؟
۲. آخرین اهنگی که گوش دادی چه آهنگیه؟
۳. اگه امروز چیزی ناراحت یا خوشحالت کرده اون چی بوده؟
۴. همین الان روی چه مودی هستی و چه حسی داری؟
۵. چقد عیدی گرفتی تا الان؟
۶. اگه بگن امشب میتونی فقط ۱ ارزو کنی و براورده شه ارزوت چیه؟
۷. زندگیت و به چه رنگی توصیف میکنی؟
۸. الان دلتنگ کسی هستی؟ اگه اره اون کیه؟
۹. برای امسالت چه اهدافی رو میخوای دنبال کنی؟
۱۰. کی رو به این چالش دعوت میکنی؟
صرفاً چون خوابم نمی بره و ذهنم مشغوله ازینا
۱. خوب بود ده روز اول
۲. همین الان آهنگ بغلم کن احسان یاسین
۳.اینکه دونه دونه برادرزاده هام اومدن سراغم و بعدش پشت بندش مامانم و داداشم دعوام کردن ✨
۴. درتلاشم مغزم رو خفه کنم و دلم یه کاغذ میخواد که فقط خط خطیش کنم
۵. زیاد درنتیجه عنوان نمیکنم
۶. بابام بیاد به خوابم
۷. خاکستری شاید هم سفید
۸. بلی زیادهم هستن در متن نمگنجه
۹. به آرامش برسم 🤌🏻به سلامت تابستون جهنمی رو بگذرونم و از نفرینش خلاص بشم
۱۰. ملت بیخواب مثل خودم
496.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من وقتی میبینم استاد اسم منو میدونه و منو میشناسه :
نوستراداموس زمانه ات را بشناس😔☕️گفتم یا منو صدا میزنه یا رفیقم منو صدا زد بلافاصله رفیقم بعد دید بیخ ریش همیم ازش منصرف شد
یوهاهاهاهااااا اصلا هم امروز مود اساتید رو من نیافتاده