eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
استاد درادامه توضیح شخصیت های A برگشت گفت آره یجوری انگار شیرازی ان ، اینجا شیرازی داریم؟ منو یکسری از بچه های مال استان فارس دستمون رو بلند کردیم 😔☕️برگشت گفت البته شوخیه که ما این حرف رو می‌زنیم من : من : استاد ما اینجوری میگیم چشم نخوریم😔☕️(متاسفانه بلند گفته شد و خب استاد و دانشجویان رو از دست دادیم😔😔😔)
https://eitaa.com/Asadachan/5393 میگن خسته ان ولی من که قبول ندارم😔☕️ما به این پرکاری
https://eitaa.com/Asadachan/5395 وای وای🤣گاهی اوقات حس میکنم بعضی اش فروشیای شیراز از نونوایی ها هم سحرخیزتر باشن🤣ولی آش سبزی های تو شیراز»»»»»»»»
https://eitaa.com/Asadachan/5394 منو مامانم و کلا دخترای فامیل خطاب به هرکس که میگه شیرازی ها خستن دوتا جواب داریم یا میگیم که اینجوری خودمون پخش کردیم چشم نخوریم😔☕️یا میگیم ماها هوشمندانه کار میکنیم ملت ده ساعت کار میکنن ما نه ساعت استراحت می کنیم یک ساعت ولی اندازه ده ساعت بقیه کار میکنیم😔☕️☕️☕️
جوری که بعداز ظهر این دو روز گذشت✨
اینارو می بینید؟ خواستم بگم مزه این شکلات قهوه های شیرین خودمون رو میده چیز خاص و شاخی نبود😂
اون کیه که هنوز هم تو عکسا اعصاب ندره
خلاصه که خلبان بَمرده یَک چند وقت نا مشخصی نیستم ☕️
ولی حاج آقا های حوزه »»»»» اصلا هم وقتایی که از درسام خسته میشم با حسرت به دانشکده الهیات نگاه نمیکنم اصلااااااا اصلا هم یکیشون کپی بابام نبود اصلااااااااا
سه شب گذشته خود را چگونه گذراندم؟ با گریه کردن و ناتوانی در خوابیدن ✨ فکر نمی کردم چنین موضوعی باعث بشه آنقدر حالم بد بشه من تا جمعه اگر زند نموندم روی قبرم بنویسید مرحوم از ناشناخته ای که منتظرش بود دغ کرد و مُرد