استاد درادامه توضیح شخصیت های A برگشت گفت آره یجوری انگار شیرازی ان ، اینجا شیرازی داریم؟
منو یکسری از بچه های مال استان فارس دستمون رو بلند کردیم 😔☕️برگشت گفت البته شوخیه که ما این حرف رو میزنیم
من :
من : استاد ما اینجوری میگیم چشم نخوریم😔☕️(متاسفانه بلند گفته شد و خب استاد و دانشجویان رو از دست دادیم😔😔😔)
https://eitaa.com/Asadachan/5393
میگن خسته ان ولی من که قبول ندارم😔☕️ما به این پرکاری
https://eitaa.com/Asadachan/5395
وای وای🤣گاهی اوقات حس میکنم بعضی اش فروشیای شیراز از نونوایی ها هم سحرخیزتر باشن🤣ولی آش سبزی های تو شیراز»»»»»»»»
https://eitaa.com/Asadachan/5394
منو مامانم و کلا دخترای فامیل خطاب به هرکس که میگه شیرازی ها خستن دوتا جواب داریم یا میگیم که اینجوری خودمون پخش کردیم چشم نخوریم😔☕️یا میگیم ماها هوشمندانه کار میکنیم ملت ده ساعت کار میکنن ما نه ساعت استراحت می کنیم یک ساعت ولی اندازه ده ساعت بقیه کار میکنیم😔☕️☕️☕️
ولی حاج آقا های حوزه »»»»»
اصلا هم وقتایی که از درسام خسته میشم با حسرت به دانشکده الهیات نگاه نمیکنم اصلااااااا
اصلا هم یکیشون کپی بابام نبود اصلااااااااا
سه شب گذشته خود را چگونه گذراندم؟ با گریه کردن و ناتوانی در خوابیدن ✨
فکر نمی کردم چنین موضوعی باعث بشه آنقدر حالم بد بشه
من تا جمعه اگر زند نموندم روی قبرم بنویسید مرحوم از ناشناخته ای که منتظرش بود دغ کرد و مُرد