آسایشگاه روانی 🪖
ازونور درمورد قرارداد ۵۹۸ حرف زد من اینجوری بودم که اره به قول آقا رحیم ما هم می دونیم چی شد که اسم
دیگه فقط مونده بود به آقا بگه پشت دیوار شیشه نشین و بیخبر از وضع موجود که گفت
بهم گفتن اتوبوسی و بری دیگه برنگردی (دقیقا شخصی و من، نه من نوعی)😂☕️حس عجیبیه داداش تو خودت الان دعوت بسیجی کاکو
آقای زیباکلام: خواهران من ، خواهران من ... برادران من
بچه هامون : عاشق شوید، زندگی به عشق است🗿🤌🏻