نشستم مرتب کردن گالریم از سه سال پیش و واقعا چقدر سمبودیم اون دوران🗿🤌🏻من خودم به شخصه تو این موضوع با فاطمه درحال رقابت بودم
درتلاشم با دیدن اینترن های پزشکی و جراحی جیغ نزنم یا نخندم😔☕️که متاسفانه تا اینجا ناکام بودم
معمولا خودم رو آدم سنت شکنی نشون نمیدم و بقیه هم به این باورند که چنین غلطی نمیکنم ولی امان از روزی که بحث این میشه که مطابق بقیه باید یجام رو عوض کنم🚶🏻♀آخ که چقدر سر این موضوعات دلم درگیری میخواد(و چقدر درگیر شدم و پای لرز بعدش هم نشستم)
من کل امروزم رو به خاطر نیمه دوم روزم بد نمیدونم😌من صبح جذاب حوزه رو داشتم که هرهفته انتظارش رو میکشم