دو ساعت برق رفت و از شروع برق رفتن تا همین حالا داره بارون میاد
و منی که دارم تراپی میکنم با همین صدای زیبا
خدایا شکرت🧘🏻♂
خیلی همدیگه رو دوست دارن😔✨من دوستی هایی که انگار دشمن خونی همدیگن رو دوست دارم
کارکردن با آقایون سخته 🚶🏻♀
من اون همه جون نکندم یک تومار بنویسم و نظر ازت بخوام که بعد تو سین کنی و جواب ندی
تو مسئول واحدییییی یکاری کن بنده خداااااا دو روز از وقایع گذشته حداقل علائم حیاتی نشون بدهههههه