eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
🗿🤌🏻
https://eitaa.com/67472978/331 میشه بکنیش تکالیف دانشگاه که منم تکالیف ریاضی رو ماست‌مالی کنم؟
https://eitaa.com/25847176/6442 بذارید براتون بگم بعضی روزها که عصبی بودم میرفتم گیم نت خوابگاه و مرد عنکبوتی با دسته بازی میکردم🦥🦥🦥ولی گوست آف سوشیمایی نیمه کاره موند پاک کردن اشک هایم) امان از مشغله تازه کسی به بازی عزیزم دیترویت توجه نکرد🩴
https://eitaa.com/48900391/2126 منم همینطور دادم🚶🏻‍♀ کنکور اردیبهشتم بهتر از تیر دادم تراز بهتری هم گرفتم
https://eitaa.com/25847176/6444 داداشت گوست آف سوشیما دوست داره؟ اوکی تا ابد 😂🚶🏻‍♀
داداشم از چین پیام داده که زلزله اومده خوبید؟ و نکته جالب اینه ماحتی حسش هم نکردیم(ظاهراً زلزله بدی هم اومده) آما نکته امتحانیش اینه که اصلا من هرجا میرم زلزله میاد🚶🏻‍♀
بیاییم ساکت نشستن کنار آقایون رو نرمالیزه کنیم. مثلا من سلامت روان بیشتری دارم وقتی کنار دایی یا عموم ساکت می‌شینم و هرکدام کار خودمون رو می کنیم تا زمانی که بین جمع خانم ها بشینم🚶🏻‍♀
ولی جوری ذهنم مشغوله نمیتونم تمرکز کنم چیزی بنویسم ولی قول دادم تا ننویسم نخوابم و اگر زود نخوابم فردا نمیتونم زود پاشم شروع کنم درس بخونم🚶🏻‍♀☕️تف به این شرایط
متهمم به اینکه مشکلاتم رو ایجاد کردم چون وقتی ازم سوال نشد حرفی نزدم و وقتی سوال پرسیدن بازهم سکوت کردم ولی آیا این اخلاق یک شبه من بود که ازم انتظار چنین چیزی نداشتن؟ آیا تنها کسی که این اخلاق رو داشت من بودم؟من نبودم؟فقط من نبودم ولی من بیشتر از همه متهم شدم
اوکی باز داره اشکام درمیاد
من قرار بود به آرامش برسم نه اینکه آنقدر نازک نارنجی بشم نه اینکه آنقدر بدبین و حساس بشم نه اینکه تا این حد دروغگو بشم