eitaa logo
حرص بخوریم.
762 دنبال‌کننده
78 عکس
144 ویدیو
0 فایل
اینجا باهم راجب همچی حرص میخوریم https://abzarek.ir/service-p/msg/4685140 محتوا ضد سطللی/پانک/حجاب‌استایل/اسقاطیل/ترند‌ها/گلزار/فن‌های‌افراطی/لگبت‌/کیپاپ/کیدراما/تبلیغات‌ایتا/زن‌ستیز‌/فمنیست/مردستیز/وطنفروش/بلاگر‌/قمه زنی (کلا ضد بشر)
مشاهده در ایتا
دانلود
بریم بساط اشک امروز رو هم فراهم کنیم
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدر دلش نمیاد بین دختراش فرق بزاره، حتی تابوتشون :)💔
حرص بخوریم.
آی برانداز، این بچه ها هم بسیجی بودن؟ یا بچه ی سپاهی؟ یا نکنه زیر این ساختمون تجهیزات نظامی بوده؟ شما ها که ادعا هاتون گوش فلک رو کر میکنه و به وقت محرم که میشه میگید جای نذری دادن به اینجور بچه ها کمک کنید یا هر چیزه دیگه ای، زورتون اومد از این بچه ها بگید و صداشون باشید؟ ببین نخواستیم دست تو جیبت کنی یه کمکی بهشون کنیا، فقط حرف بزن! لال نباش! خفه نشو تا به جنگ میرسی! اصلا نخواستیم حرف بزنی، فقط تا به اینجور پستا میرسی انگشت کوفتیت رو نگهدار و کامنت نکن "پس اون ۴۰ هزار تا چی"، "چرا راجب اونا چیزی نگفتین"، "صحنه سازی و فیلمه". اگر قرار نیست صدای این بچه ها باشی همون خفه شی بهتره. تویی که نمیتونی این دو تا قضیه رو که "اونا عقل داشتن با عقل خودشون پاشونو از خونه گذاشتن بیرون با وجود اینکه می‌دونستن چه خبره"، با اینکه "این بچه ها حتی توانایی جسمی و ذهنی پذیرش جنگ رو نداشتن و دچار معلولیت هستن" رو از هم تفکیک کنی، همون بهتر که لال بمونی و اسکرول کنی :)))
یه جوک بگم؟ سازمان ملل متحد