حرص بخوریم.
امتحان یکشنبه هم تخصصیه حتی نمیدونم موضوع درس چیه
قسمت دردناک ماجرا اینجاست میخواد ترکیبی از ترم قبل هم بیاره
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zb836v&btn=حرص.نخورید بیاید صحبت کنید دیگه توان ای
کمی شما از زندگی نکبت بگویید
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zb836v&btn=حرص.نخورید بیاید صحبت کنید دیگه توان ای
حاجی حالم از خودم بهم میخوره..تو این شب که آسمون باید خون گریه میکرد من احمق پی دلقک بازیم بودم.خیلی حقیر و بیارزشم که حتی نمیتونم ادای غمگین هارو هم در بیارم.با خودم میگم شاید مغزم به بلوغ نرسیده ولی هر کوفتی هست من متنفرم از وضعیتم..
آدما برای حسین خون گریه میکنن ولی من حتی لیاقت غمگین بودن رو هم ندارم.
/
بچه ها وضعیت خیلی ها همینجوریه، همین که غصه و غم این ماجرا تو دلته یعنی ذهنت و دلت گیره. یعنی یه جایی ته قلبت عزاداره و دوست داره عزاداری کنه و دغدغهاش رو داره. یعنی یه کور سوی امیدی هست
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zb836v&btn=حرص.نخورید بیاید صحبت کنید دیگه توان ای
مقتدا و اقاجونو رهبررر خداحااافظظظ😭😭😭😭
/
حرص بخوریم.
مقتدا و اقاجونو رهبررر خداحااافظظظ😭😭😭😭 /
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zb836v&btn=حرص.نخورید بیاید صحبت کنید دیگه توان ای
اومدم بشینم تو ناشناست کلی ناله کنم که وااای اره زندگی من فلانِ بیسار... ولی الان هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه، بزار یکم فکر کنم الان میام
/
حالم حالت
دلم میخواد گوش شنواتون باشما اما از طرفی زندگی خودمم آنچنان جشنواره و هیجان انگیز نیست. پوکیده