eitaa logo
حرز امام جواد علیه السلام ❤️
8.9هزار دنبال‌کننده
367 عکس
1.7هزار ویدیو
7 فایل
💚خرید حرز امام جواد (ع) از سایت رسمی 👇 www.herzejavad.com ادمین فروش 👇 09120932080 @admin_herzejavad
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷 اوصاف اکرم(ص) از زبان (ع) بخش چهارم [پیامبر اکرم ص] «سهِلُ الْخُلْق» بود؛ يعنى خيلى راحت مى شد با او رابطه برقرار كرد. «لَيس بِفَظٍّ و لاغَليظٍ»؛ پيامبر(ص) خشن و تندخو نبود «و لافَحاشٍ و لاعيابٍ »؛ هرگزفحش بر لب او جارى نشد، عيب گير نبود، عيب مردم را تعقيب نمى كرد. «ولامداح»در عين حال مداح واهل مبالغه در تمجيد از افراد هم نبود. امام حسين(ع) توصيف پيامبر(ص) را با اين تعابير ختم مى كنند، فرمود: «وقتى سخن مى گفت، همه ساكت بودند، انگار پرنده روى سرشان نشسته باشد، تا يك كلمه از سخنان پيامبر(ص) را از دست ندهند . و لايتَنازعون َعِنْده حديثٌ»؛ در حضور پيغمبر(ص) مردم ميان حرف يكديگر نمى دويدند ». (ص) اين ادب را به آنها آموخته بود كه هر كس سخن مى گويد، همه سر تا پا گوش باشند تا وقتى سخنش تمام شد، اظهار نظركنند. اين شخصیت بزرگى كه تاريخ را تكان داد، و بايد ايشان را كانون آفرينش ناميد، در طول ده سال حكومتش نزديك به هشتاد جنگ را يامستقيم در جبهه فرماندهى كرد و شمشير زد و يا براى جنگ با دشمنان نیرو فرستاده است و تمام عيارى تشكيل داد. همه ابعاد مختلف ايشان را به اين صورت در كنار هم بايد ملاحظه كرد. 🔶گزیده ای از کتاب محمد پیامبری برای همیشه استاد رحیم پور 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
📝 و 🔷 پيامبران، همان نوابغ نيستند، و نوابغ نيز آدمهاى كوچكى نيستند . نوابغ كسانى اند كه فكرشان سريعتر از خودشان پخته شده، نوابغ به همان دليل معمولا در جامعه مى سوزند و وارد يك پيكار بى صدا با عصر و دوران خودشان مى شوند، براى اين كه آن عصر را تغيير بدهند. اگر نوابغ نبودند، هنوز غارنشين بودو بالاتر از آن، پيامبران اگر نبودند، نوابغ نمى توانستند هيچ تأثيرى در ساختار تاريخ بشر بگذارند. در واقع بايد گفت پيامبران اگر نبودند، بشر، حيوان بود. نبوت اصلاً از سنخ نبوغهاى عادى بشرى نيست، همان فاصله اى كه انسان هاى عادى با نوابغ دارند، بلكه به مراتب بيش از آن فاصله را نوابغ با انبيا دارند؛ زيرا نبوت از سنخ نبوغ نيست، چيز ديگرى است، عالم ديگرى است. چون ما و شما نبى نشده ايم، نمى دانيم چيست؟ تا پيغمبر نشويم، نمى دانيم پيغمبرى چيست؟ و هيچ وقت نخواهيم دانست ، انبياء جلوتر از تاريخ و زمان دويدند و جلوتر از همه نوابغ، زمان و تاريخ را يك تنه به دنبال خود كشيدند. انبيا چنين اند. آنگاه وقتى كه به خاتم الانبياء(ص) مى رسيم، مسئله باز هم بيشتر متفاوت مى شود. 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور ازغدی: کسی که یقین داشته باشد به وعده های الهی، به دیگران خدمت و احسان میکند ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور: ارزشها مطلق هستند اما آدم ها نسبی نگاه صفر و صدی به آدم ها درست نیست ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6046483641100403995.mp3
25.25M
🔉 🔰سخنرانی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع "وحدت"، "ولایت"، "برائت" (دوباره بخوانیم‌، سه‌باره بیندیشیم) قم_ ۱۳۹۳ 📅 پخش: ۹۷/۰۸/۳۰ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
📝 منشأ بزرگترین تحولات 🔷يقين، چيز كوچكى نيست؛ يقين باعث مى شود كه آدم با مژه اش كوهها را سوراخ كند. يقين، كه اين همه با آن مبارزه مى شود و كسانى حتى را بر آن مقدم مى دارند، منشأ بزرگترين تحولات و پيشرفتهاى انسان در ابعاد مادى و معنوى در تاريخ بوده است و اگر ملّتى يقين را از دست دهد، ديگر همه چيز را از دست داده است. آنها كه اهل يقين اند، از هيچ مبدئى به اين فلسفه « لا ادرى» نزديك نمى شوند. لا ادرى، يعنى «نمى دانم »، شايد باشد، شايد نباشد. شايد الان روز است، شايد شب است. شايد است، شايد . آمدند تا با اين شك و جهل و دو دلى مبارزه كنند، انبيا طرفدار جزم ابلهانه نبودند اما طرفدار شك هم نبودند، مگر شك مقدمه اى، شك به عنوان يك منزل بين راه، به عنوان يك مقرّ موقت، نه شك به عنوان منزلى كه ديگر اردوگاه تو باشد و بار خود را آنجا بيندازى.آنها به مؤمنين آموختند كه اولا وقتى نمى دانيد بگوييد: لا ادرى، «نمى دانم»، اما بعد كه دانستيد و ايمان آورديد محكم بگوييد: «ادرى، مى دانم». من مى دانم، كور نيستم، من فرق حق و باطل را مى فهمم و به پاى دفاع از حقيقت و عدالت مى ايستم، براى من فضيلت ورذيلت، مساوى نيست، همه اعمال با هم مساوى نيست، من موضع دارم واين ايمان است، اين يقين آگاهانه است، نه يقين عوامانه. 🔷يقين آگاهانه هميشه آدمهاى لاغر و كم خون را در تاريخ به آدمهاى بسيار دلير تبديل كرده كه مى توانند همه فرمولهاى سياست، طبيعت و تاريخ را حتى قبل از اين كه آنها را بياموزند، تغيير بدهند و اين فرمول ها را عوض كنند، ولى نبوت حتى از سنخ اين ايمان و يقين عادى و بشرى هم نيست، چيزى فراتر از آن است. گرچه اين ايمان و يقين چيز بسيار مهم و اساسى است؛ يعنى چنان نيست كه وقتى 4 نفر، 40 نفر، 400 نفر، 4000 نفر، 4 ميليون نفر در برابر شما ايستادند و گفتند آقا دو دو تا، چهار تا نمى شود، بگوييد كه بله ديگر نمى شود. يقين آگاهانه، يقينى كه منشأ آن آگاهى است و دانش بر يك واقعيت عينى است؛ در برابرش، 4 نفر يا 4 ميليارد نفر بايستند، برايش مساوى است . از اين جاست كه پيامبر(ص) فرمود: «اگر خورشيد را در دست راست و ماه را در دست چپ من بگذاريد، همه شما يك طرف بايستيد و من يك طرف، من كوتاه نمى آيم». از حضرت امير(ع) نقل شده كه فرمود: «اگر همه عرب در برابر من بايستند، من نمى ترسم و شك نمى كنم و عقب نمى روم . 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6044123062650012851.mp3
30.82M
🔉 🔰 سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع "وحدت انسانی" در "سایه آخرین فرستاده خداوند"(شبهات ضد وحدت و توجیه برادرکشی) مشهد_۱۳۹۶ 📅 پخش: ۹۷/۰۹/۰۲ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
❓چرا در کشورهای دیگر، قانون وجود ندارد؟ ⬅️ چون در کشورهای دیگر اساسی آنها، اسلامی نیست. اگر در بعضی از آنها نیز قانون اساسی اسلامی است، آنها دست‌نشانده هستند. در هیچ کشور مسلمانی حکومت مستقل با رأی که تابع قوانین باشد نداریم. تمام این کشورها ظرف 80 تا 100 سال گذشته بعد از جنگ اول و دوم بین‌الملل به دست روس‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها تقسیم شده‌اند و بعد از آن نیز آمریکایی‌ها بر سرکار آمده‌اند. تمام کشورهای اطراف، مرزهایشان و حاکمانشان را انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و روس‌ها و آمریکایی‌ها تعیین کرده‌اند و قانون اساسی آنها را نیز غربی‌ها که بر آنها مسلط شده‌اند نوشته‌اند. در واقع، حکومت‌های آنها و وابسته است. 🔶گزیده ای از سخنرانی : گفتگو در احکام و فلسفه حجاب، استاد 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
امام رضا علیه السلام فرمود: به خداوند گمان نیکو داشته باش زیرا خداوند عزوجل گوید: من در نزد گمانی که بنده ام به من دارد حاضرم اگر گمان خیر به من دارد پس پاداش خیر می بیند و اگر گمان بد به من دارد پس کیفری بد در انتظار اوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسناد #لانه_جاسوسی در مورد نفوذ عوامل ساواک و سیا در دانشگاه‌ها از زبان استاد رحیم‌پور. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
استاد رحیم پور: موقع جنگ،بچه ها برای کسی این کارها را نمی کردند؛چون نه جایی ثبت می شد ونه فیلم برداری می شد.فقط خدا می دید..وقتی خدا می دید..وقتی خداوند صداقت ما را دید باران پیروزی ها بر ما نازل شد. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷 اگر نبود تعالیم اکرم(ص)... 📝 اگر نبود تعاليم پيامبر اكرم(ص) از ماوراى طبيعت - معرفة الله واين عقلانيتی كه دستاورد ايشان بود - امروز از ماوراى طبيعت واز عالم، يك كور سويى بيشتر، پيش چشم ما نبود . بدون تعاليم پيغمبر اكرم(ص) ما فقط معنويتى مبهم و عشقی مجمل به او داشتيم كه درمعرض انواع خرافات و شركها و تابوها و گاهى حتى توأم با خرافات وجنايتها بود. اگر تعاليم پيغمبر ما نبود، بايد حالا مانند دور آتش مى رقصيديم يا جلوى پاى جادوگرها بچه هايمان را براى به خدا قربانى مى كرديم يا براى اين كه خدا راضى بشود، زن شوهر مرده را همراه جنازه شوهرش، زنده زنده دفن مى كرديم، يا براى تقرّب به ،خودزنى و يا خودكشي هاى دسته جمعى ترتيب مى داديم . اينها چيزهايىاست كه حلقه هاى عرفانى الان در شرق و غرب دارند انجام مى دهند. درهزاره هاى قبل هم انجام مى دادند، الان هم انجام مى دهند. وقتى راه درست سخن گفتن با خدا و تقرّب به او را از پيامبران نياموزيم و به يك مبهم و مجملى دست بيندازيم، همين قبيل كارها را بايد كرد، يا بايدزمستانها ساعتها در آب بروى، تمركز بگيرى، در آب يخ براى تقرّب به خدا و براى ثواب، تمركز بگيرى و اورادى را كه از آموخته اند،براى تقرّب به خدا، آنها را بر لب جارى كنى وبخوانى. 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه استاد رحیم پور 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6044123062650012852.mp3
18.68M
🔉 🔰سخنرانی "استاد رحیم‌پور ازغدی" با موضوع پیامبر اکرم(ص) علیه "اخلاق‌ستیزان" و "تفرقه‌اندازان"/ ربیع‌الاول_۱۳۹۳ برنامه 📅 پخش: ۹۷/۰۹/۰۲ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
♦️مجلس شورای اسلامی؛ مدیون نطق های مدرس شهید مدرس می گوید: شماها می ترسید، چون یا چیزهایی دارید که نگرانید آنها را از دست بدهید، یا چیزهایی ندارید و در پی به دست آوردن آنها هستید. من که نه می خواهم چیزی داشته باشم و نه چیزی به دست بیاورم، وقتی نه ترس هست نه طمع، من راحت حرفم را می زنم. 🔸حسن رحیم پور ازغدی 🔹گزیده ای از سخنرانی «دو خورشیدی که در آذرماه غروب کردند» 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"شیعه‌ی واقعی، نامرد نیست؛ بسیار صادق و وفادار است" اگر جایی مظلومی یا محرومی را ببیند، نمی گوید به من چه! ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
کادو شده نداریم! 🔷 اگر خود نخواهند عدالت حتی با حضور انبیا هم اجرا نخواهد شد! 📝 مى فرمايد: انبياء نمى آيند تا به ملتها را كادو شده، هديه كنند، بلكه مى فرمايد: آنها مى آيند تا با مردم و ملتها و با بشريت سخن گويند «لِيقُوم النَّاس بِالْقِسطِ»؛ يعنى با مشاركت با حضور خود مردم در صحنه، عدالت اجرا شود. نمى آيند به مردم بگويند شما بنشينيد كنار، ما به جاى شما و عمل مى كنيم، عدالت را كه تعريف مى كنيم، خودمان هم اجرا مى كنيم، بعد كه جامعه عادلانه ساخته شد شما بياييد در جامعه اى كه عدالت در آن مستقر شده، به خوبى و خوشى، زندگى كنيد. اصلا چنين نيست. قرآن مى فرمايد: انبيا را فرستاد «لِيقُوم النَّاس بِالْقِسطِ»؛ براى آن كه مردم، قسط و عدالت را در همه حوزه ها در جامعه به پا دارند و اقامه كنند و مردم، عدالت اجتماعى را به وجود بياورند، منتها انبيا به مردم آموزش مى دهند و جلوى مردم حركت مى كنند اما مردم اند كه تصميم نهايى را مى گيرند و عمل مى كنند واگر نخواهند، عدالت حتى با حضور انبياء هم اجرا نخواهد شد. 🔶گزیده ای از پیامبری برای همیشه استاد 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ قدم به قدم در مسیر هضم در #نظام_سلطه 🎥 باز هم پای یک خیانت دیگر در میان است. این بار اجرای مخفیانه #کنوانسیون_حقوق_کودک 📌 #رحیم_پور: قوانین اسلامی حقوق کودک در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده اما رئیس جمهور امضا و ابلاغ نمی‌کند اما #کنوانسیون_حقوق_کودک که توسط سازمان ملل نوشته شده را هم ابلاغ و هم اجرا کرده‌اند. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
✅به مناسبت 12 آذر؛ روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ♦️قانون اساسی، اساسی است! و در جواب این هم که می گویند: قانون اساسی برای آن نسل است و برای این نسل نیست، به آن ها بگوئید که در هیچ کشوری در دنیا، 99% [آن یک درصد هم برای آن است که من نمی دانم یا احتمالا می گویم]، کشور های لیبرال دموکرات، حتی یک بار هم قانون اساسی شان را به رأی ملت نگذاشته اند، چه برسد به اینکه بگویند نسل عوض شده و نسل به نسل آن را به رأی بگذارند! 🔸استاد حسن رحیم پور ازغدی 🔸گزیده ای از سخنرانی «غرب دیده ای که غرب زده نبود؛حوزه دیده ای که معاصر بود» 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داعشیها رسیده بودن پشت حرم شهید بیضایی وشهید صدرزاده دراین عملیات باهم بودن شادی روح شهدا صلوات @basijtv 🇮🇷پایگاه بسیج فضای مجازی
4_5776396877549274030.mp3
32.28M
🔉 🔰سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع میزگرد گفت‌وگو در علوم انسانی، تمدن دینی وفلسفه تکنولوژی(۱) دانشگاه امام حسین(ع)_۱۳۹۴ 📅پخش: ۹۷/۰۹/۰۷ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5783050512035219933.mp3
26.33M
🔉 🔰سخنرانی حسن رحیم‌پورازغدی با موضوع کودک؛"انسان دیده نشده"(۱) نشست نقد انفعال سیاسی درتعهدات دیپلماتیک-کنوانسیون حقوق کودک_۱۳۹۷ 📅پخش: ۹۷/۰۹/۰۹ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
⁉️پاسخ به نیازهای مادی به هر قیمت؟؟ در قانون اساسی، دو چیز در کنار برآوردنِ نیازهایِ مادیِ انسان لحاظ شده است: 1️⃣ در جریانِ رشد باشد. یعنی سیر کردن شکم کافی نیست، رشدِ انسانیتِ انسان ها، رشدِ اخلاقی، معنوی هم باید جزوِ اهدافِ اقتصاد باشد. شکم منهای شرف، می شود پیشرفت منهایِ استقلال و عزت. شکم منهای شعور، که شکم ها سیر بشود، ولی سطحِ شعور بیايد پایین، همه شعورها فقط مادی و خودبینانه باشد، خلافِ آزادگی است. 2️⃣آزادگی ملت را حفظ کند. نگویید یک کاری می کنیم که سیر بشوید، اما دیگر آزادی و آزادگی نداشته باشید. نباید ذلیلِ قدرت هایِ بیرون، یا ذلیلِ قدرت های مفسدِ اقتصادیِ داخلِ کشور بود. ⭐️استاد حسن رحیم پور ازغدی/ گزیده ای از سخنرانی «شهر اسلامی،شریعت انقلاب و قانون اساسی» ✨✨✨✨✨✨✨ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5776396877549274031.mp3
16.18M
🔉 🔰سخنرانی "استاد رحیم‌پور ازغدی" با موضوع: آمریکا علیه ایران: دخالت، نفوذ، سلطه(۲) دانشگاه شهید بهشتی_۱۳ آبان۱۳۹۷ برنامه 📅 پخش: ۹۷/۰۹/۰۹ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔵تفاوت مهم زمان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) یکی از تفاوت‌های زمان امام حسن(ع) و امام حسین(ع) این بود که نگاه مردم به معاویه با نگاه آنها به یزید یکی نبود. یزید بی‌آبرو بود و از بچگی مردم اورا می شناختند. مادرش مسیحی و اروپایی بود و اکثر مشاوران کاخش، رومی بودند و معلمان خصوصی او جزو کفار و مشرکین بودند. به لحاظ اخلاقی از جوانی انسان فاسدی بود. اهل شراب و زنا و میمون بازی و سگ بازی بود. وقتی می‌گفتند یزید حق حکومت ندارد، اکثر مسلمانان قبول داشتند ولی در مورد معاویه این گونه نبود. معاویه تا قبل از اینکه بیاید (بعد از صلح ) روی منبر و قرارداد را پاره کند و بگوید من نه به نماز شما کار دارم و نه به روزه شما، قدرت می‌خواستم که به آن رسیدم؛ تا آن زمان معاویه برای همه شناخته شده نبود. 🔷استاد حسن رحیم پور ازغدی 🎤گزیده ای از سخنرانی «امام حسن (ع)، کربلای سبز بستر کربلای سرخ» 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷 موقعى كه بحث و تقسيم غنائم و اينهاست همه اهل اند ! 📝 بعضي ها موقع تقسيم مسئوليتها مى آمدند و جمع مى شدند كه بله در محضر حضرت عالى هستيم،در خدمتتان هستيم، تكليف چيست؟ و چون معمولا جايى كه و و و گرسنگى است، اهل نيستند، ولى موقعى كه شغل و تقسيم غنائم و اينهاست همه اهل تكليف اند. هم از (ص) و هم از حضرت امير(ع) نقل شده است كه دور اينها را مى گرفتند، آقا ما در خدمت شماييم، كارى، چيزى، مسئوليتى اگر هست بفرماييد. مى فرمود: «ما به آنهايى كه به دنبال اند مسئوليتى نمى دهيم. اين رسم و عادت ماست.» چون معلوم مى شود چنين كسانى فكرمى كنند كه خبرى هست، انگار آش نذرى پخش مى كنند و حال آن كه اينها است، ولى بعضى مثل واقعا به عنوان تكليف مى آيند. ايشان به پيغمبر(ص) گفت: آقا كارى از من بر نمى آيد؟ همان گونه كه براى جهاد و آماده بود، براى اين كار هم آماده بود. ابوذر مى گويداز پيغمبر(ص) پرسيدم: «أَلاتَستَعمِلُونى؟»؛ كارى، مسئوليتى به من نمى سپارى؟«فَضَرَب بِیدِهِ على مِنْكَبى » ؛ با دست روى شانه ام زد و فرمود : «يا اَباذَر اِنَّك ضعیف »؛ ابوذر! براى مديريت، ضعيف هستى. «وانها اَمانَةٌ»؛ و مسئوليت هاى حكومتى امانت است، امانت ومردم است. 🔶 گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه استاد رحیم پور 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi