حاج حسین سه روز به
شناسایی رفته بود. بعد شناسایی و با
خستگی زیاد نقشه عملیات را پهن کرد و
نقطه ای را
نشان داد و گفت: اگر من در این عملیات
زنده ماندم که هیچ، اگر
شهید شدم اینجا از روی
چند خوشه گندم رد شدم. به
صاحبش بگویید
راضی باشد.
ــ
شهیدحاج حسین خرازی
ــ
#شهیدانه