eitaa logo
نبرد پنهان | HIDDEN BATTLE
1.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
4 فایل
ایران ؛ نه یک جغرافیا ، که یک افسانه ی زنده است ... ، و من این افسانه را با نبض قلبم میخوانم رسانه ی نبرد پنهان برای آگاه سازی و شناخت فرهنگ های سیاسی ، نظامی و تاریخی با افتخار در خدمت شما مردم عزیز ایران است مدیر : @ehsan_babaei1
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رسانه اکسیوس: 🔺 در جریان یک تماس تلفنی کنفرانسی در روز شنبه، ترامپ به رهبران کشورهای عرب و مسلمان گفت که اگر توافقی برای پایان دادن به جنگ ایران حاصل شود، از آنها می‌خواهد کشورهایشان به پیمان‌های ابراهیم بپیوندند و با اسرائیل قراردادهای صلح امضا کنند! 🔺رهبران، به‌ویژه آنهایی که روابط دیپلماتیک رسمی با اسرائیل ندارند، مانند عربستان سعودی، قطر و پاکستان، از درخواست ترامپ شگفت‌زده شدند. یکی از مقامات آمریکایی گفت: «سکوت در خط حاکم شد و ترامپ شوخی کرد و پرسید آیا هنوز آنجا هستند.» 🔶عملا هم اورانیوم رو میخواد هم موشک رو میخواد هم روابط عادی با یه رژیم غیر عادی رو میخواد. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: @hidden_battle
⭕سخنگوی وزارت خارجه: 🔺در بخش زیادی از موضوعات مورد گفتگو به یک جمع بندی رسیدیم اما کسی نمی‌تواند ادعا کند که امضای یک توافق قریب الوقوع است. 🔺تحولاتی که در چند روز اخیر خبری شد محصول چند هفته گفتگو از طریق میانجی پاکستانی بود و بعضی کشورهای دیگر هم مسائلی جمیله به خرج دادند. 🔺اینکه در بخش زیادی از موضوعات مورد گفتگو به یک جمع بندی رسیدیم امر درستی است اما اینکه بگوییم این به معنای این است که امضای یک توافق قریب الوقوع است کسی نمیتواند چنین ادعایی بکند. 🔺ما همانطور که در میدان نبرد با اقتدار عمل کردیم در عرصه دیپلماسی هم با چشمان باز با در نظر داشتن تجارب پیشین برای صیانت از منافع ملی ایران کوشش خواهیم کرد. 🔶امیدوارم در عرصه دیپلماسی هم با اقتدار عمل کنید🙏 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
⭕️دکتر مرندی: 🔺نه به توافق با ترامپ امیدوار باشید، نه نگران عدم توافق باشید، به مذاکره‌کنندگان فرصت دهید. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: @hidden_battle
🔶جنگ نشان داد که هرچه تحقیر ملی بارمان کرده بودند افسانه بود. 🔶نه رهبر زیر زمین قایم شده بود و نه لاریجانی آماده فرار از کشور بود. 🔶بدون یک هواپیما توانستیم آسمان منطقه را فتح کنیم و بدون یک ناو فعال، شاهراه انتقال انرژی جهان را هشتاد و چند روز است که بسته ایم... ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
چرا ایران بر آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده پافشاری می‌کند؟ ⭕تهران در مذاکرات با آمریکا، آزادسازی فوری دارایی‌های بلوکه‌شده را به یکی از مطالبات اصلی خود تبدیل کرده؛ مطالبه‌ای که ریشه در تجربه‌های گذشته و بی‌اعتمادی به تعهدات واشنگتن دارد. 🔺مقام‌های ایرانی معتقدند تجربۀ خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها نشان داد توافق بدون تضمین عملی، نمی‌تواند منافع ایران را حفظ کند؛ به‌همین دلیل تهران این‌بار بر دریافت امتیاز نقدی و فوری تأکید دارد. 🔺برآوردها نشان می‌دهد حجم دارایی‌های بلوکه‌شده بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار است؛ منابعی که به گفتۀ کارشناسان می‌تواند نقش مهمی در تقویت اقتصاد کشور و آغاز پروژه‌های توسعه‌ای داشته باشد. 🔺در مقابل، برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند نباید توافق بزرگ‌تر میان ایران و آمریکا را صرفاً به موضوع پول‌های بلوکه‌شده محدود کرد؛ اما گروهی دیگر تأکید دارند آمریکا باید هزینۀ بدعهدی‌های گذشتۀ خود را بپردازد. 🔶 هیچ اعتباری به تعهد آمریکا نیست، سادگی کافیه❗ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
⭕بقایی در پاسخ به اینکه چرا وزارت خارجه به تهدیدات ترامپ واکنش نشان نمی‌دهد؟ 🔺 ما کارهای خیلی مهم‌تری داریم، اگر بخواهیم به توییت‌ها پاسخ بدهیم به کارهای مهم‌تر نمی‌رسیم. 🔶 قضاوت با شما🤷 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
⭕️ بقایی: ایران درپی دریافت عوارض در تنگه هرمز نیست. 🔶حکایت همون ضرب المثل هست که گفتم در برابر هیچ زوری تسلیم نمیشیم در برابر نرمش دیپلماتیک خم میشیم... ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: @hidden_battle
⭕هیل: 🔺ترامپ در جبهه‌های متعدد با فشار فزاینده‌ای برای اقدام جهت بازگشایی تنگه هرمز، مواجه است، زیرا مردم آمریکا با بالاترین قیمت بنزین در نزدیک به چهار سال گذشته روبه‌رو هستند. 🔺نظرسنجی‌ها به وضوح بد هستند. قیمت‌های انرژی این هفته افزایش یافته است. واکنش نامطلوب بازار سهام و اوراق قرضه به وضعیت موجود هم شروع شده است. 🔶 چاه کن به چاه میفته ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
⭕بانک مرکزی: 🔺 برای کنترل رشد نقدینگی سپرده قانونی بانک‌ها یک و نیم واحد درصد افزایش می‌یابد 🔺همزمان، بانک مرکزی حمایت هدفمند از تولید و تامین مالی بخش‌های اولویت‌دار اقتصاد را دنبال می‌کند. 🔶 تا اولویت در اقتصاد از نظر شما چی باشه🙂 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: 「@hidden_battle
نبرد پنهان | HIDDEN BATTLE
خب برخی از عزیزان در حال طرح این مسله هستند که اگر آمریکا از بمب هسته ای استفاده کند چه می‌شود؟ قبل از اینکه به این مسله بپردازیم باید یک نکته رو گوشزد کنم چیزی به اسم سلاح هسته ای تاکتیکی وجود نداره... سلاح هسته ای تاکتیکی سلاحی هست که با مفهومی چون قدرت تخریب زیست محیطی کمتر/شعاع انفجار کمتر/ ایجاد رادیواکتیویته کمتر و از این مزخرفات برای استفاده در میدان سفید شویی شده است مگر نه خود سلاح هسته ای تاکتیکی تا ۵۰ کیلوتن توان انفجار دارد. قابل بیان است بمبی که در هیروشیما استفاده شد فقط ۱۵ کیلوتن توان انفجاری داشت! بگذریم مسله اول این هست که ما باید بنشینیم و دلیل اینکه آمریکا بمب هسته ای استفاده میکنه رو بدونیم یا اینکه اصلا استفاده نمی کنه. آمریکا الان با کمبود شدید مهمات طرف شده. تجهیزات هست اما مهمات کافی برای تغذیه تجهیزات نیست. پس بنابراین یه شخصیت احمقی مثل ترامپ از بمب هسته ای تحت فشار نتانیاهو استفاده بکنه اره کم نیست. اما مهم اینه بمب هسته ای رو کجا استفاده کنه؟ تو تأسیسات نظامی و سایت های نظامی خارج از محدوده شهری؟ یا در داخل شهر. هر جفتش جنایت هست اما اگه از بمب هسته ای در درون شهر استفاده بکنه حجم جنایت رخ داده غیر قابل وصف میشه. حالا جفتش رو استفاده کرد پیامد هاش چیه؟ پیامد اول: قبح سلاح هسته ای شکسته خواهد شد،شخصیتی مثل پوتین و رهبر کره شمالی بدشون نمیاد سلاح هسته ای رو روی دردسر هاشون تست کنند... بخصوص پوتین که کییف بدجور موی دماغش شده پیامد دوم: ایران به سمت سلاح هسته ای سوق داده خواهد شد، یک اصلی هست به اسم خروج از دامنه فرمانپذیری در نیرو های مسلح. زمانی که یک نیرو مسلح یک فرمان رو مخرب اوضاع میدان بدونه از اون فرمان اطاعت نمیکنه. این ضریب در تمامی ارتش ها با تمامی بستر های ایدولوژیک موجوده چه ارتش های غربی چه شرقی... حالا داستان موجود اینه پس از وارد شدن ضربات هسته ای به ایران اتفاقی که میفته این هست که نیرو های مسلح حتی در صورت زیاده گویی و کوتاه اومدن سیاسیون هم کوتاه نمیان یک حملات همه جانبه گسترده و ویرانگر به مسببین حملات. دو حملات فرا منطقه ای : با توجه به گفتار فرماندهان وقت سه حرکت به سمت غنی سازی نهایی ساخت سلاح هسته ای و یا حتی خرید این سلاح یا منابع ساخت این سلاح کشور های مثل کره. ایران کشور بزرگی هست و سلاح هسته ای سلاح مخربی. پس اگر برای تسلیم سازی ایران استفاده بشود قطعا در تعداد بالا خواهد بود اگر برای دستاورد سازی استفاده بشود در تعداد کم . در هر صورت بایستی کار رژیم وآمریکا را در منطقه یکسره کرد ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚: @hidden_battle