silent star
درود؛ این پیام رو میخوام تقدیم کنم به یکی که خیلی دوستش دارم ولی این چند روز یا شایدم بیشتر خیلی از
خب میخوام فقط چیزی که من و خودش میدونیم رو بگم شاید فهمید مخاطب خودشه...
silent star
بس کن خب شاید آن نیست و بعدا میبینه خب آروم باش
نه اخه تو گپش داره پیام میده میدونم انلاینه