eitaa logo
حجاب عفاف پاکدامنی
37 دنبال‌کننده
789 عکس
586 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ شباهت‌های بشار اسد با ابراهیم حشمت در این یادداشت قصد دارم شباهت‌های بشار اسد، حاکم ساقط شده سوریه و ابراهیم حشمت، عضو نهضت جنگل را به صورت مختصر بیان نمایم. ۱) هر دو پزشک بودند. ۲) هر دو پس از مدتی فعالیت های سیاسی و مبارزاتی دچار خستگی شدند. ۳) هر دو خواستند از فضای سیاست دور بمانند و دنبال کارهای طبابت و خیرانه بروند(جدیدا مطرح شده اسد چنین تصمیمی دارد. درباره دکتر حشمت نیز چنین گمان هایی بیان شد). ۴) هر دو به وعده های دشمن اعتماد کردند(اسد با پایان تحریم و گشایش اقتصادی و پایان جنگ و حشمت با امان نامه!). ۵) خطای محاسباتی هر دو نفر موجب تضعیف جبهه مقاومت دوران خودشان شد(اسد با تسلیم، سوریه را از جغرافیای جبهه مقاومت خارج کرد و حشمت با تسلیم خود موجب حذف شرق گیلان از نهضت جنگل گشت). ۶) هر دو به حرف بزرگان جبهه خود بی اعتنایی کردند(اسد نسبت به تذکرات رهبری و حشمت نسبت به تذکرات میرزا کوچک). ۷) هر دو پس از کنار آمدن تحقیر شدن(اسد با فرار شبانه از سوریه و آینده نامعلوم و حشمت با دستگیری، شکنجه و اعدام). اینها می تواند برای امروز و آینده ما عبرت باشد. ✍️ اسحاق اثری 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
اعلام جدول خاموشی‌های برق از شنبه 🔹معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر: با توجه به افزایش شدید مصرف انرژی در کشور، مقرر شد برای جلوگیری از چالش‌های جدی انرژی برنامۀ زمان‌بندی قطع برق اجرایی شود. ____ ♦️امشب که پنج شنبه است و بدون اعلام قبلی برق منطقه ما درشرق تهران رفته و درتاریکی و سرما نشستیم که کی برق میاد!!! 🌹 خداوند رحمت کند شهید رئیسی عزیز را که چگونه خرابیهای ٨ سال دولت لیبرالهای بی خاصیت و گستاخ را درست کرد.
5.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تظاهرات علیه جولانی در دمشق 👇👇 ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🆔️ @akhbarmoghavmat
♦️آمریکا این شیطان بزرگ؛ اتاق فرمان اصلی خباثت و جنایت و اشغالگری در سوریه، منطقه و همه جهان است. 🔥وقتی کشوری به دشمنان وحشی غربی/ عبری/ عربی اعتماد میکند و پای مذاکره میرود و به مردم و ارتش خود اعتماد نمیکند؛ سرنوشت و امنیت کشور و میلیونها نفر از ملت خودش را به ورطه نابودی میکشاند. ♦️اگر سران سوریه تنها بخشی از ظرفیت نظامی خودرا درمقابله با رژیم صهیونیستی کودک کش که طی یکسال دهها هزارنفر را در غزه و فلسطین و لبنان و سوریه به خاک و خون کشید، صرف کرده بود؛ امروز این جانورهای وحشی تروریست ؛ جرات اینگونه تعرض به جان و مال و ناموس مسلمین رانداشتند. ⭕️داغ ذلت، نکبت و خفت بر پیشانی بشاراسد و ارتش سوریه و دولتمردان جاسوس و خائن این کشور تا ابد باقی خواهد ماند. 👈مقاومت؛ تنها راه مقابله با توحش و جنایت غربی هاست. 👈مراقب مرجفون و نفوذیها در داخل کشور باشیم که همین فتنه را درایران دنبال نکنند. 🌹🇮🇷🇵🇸🇱🇧🌹
🔴آیت‌الله خاتمی، امام جمعۀ موقت تهران: برخی می‌گویند زیرساخت‌های حجاب فراهم نیست، خب حکومت را به دستتان دادند که زیرساخت‌ها را فراهم کنید. 🇮🇷کانال‌های 🇵🇸 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️چه کار کنیم شیاطین جن و انس از ما دور بشوند⁉️ 🎤 استاد فرحزاد 🔵 زنـدگـی پـس از زنـدگـی | یـاد مــرگ https://eitaa.com/joinchat/3569156444C669a065b42
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ آیا وزیر محترم با قانون بی‌حجابی قصد جذب گردشگر داشتند! حتما چند صباح دیگر با قانون فروش مشروبات الکی‌ و بعد با قانون کاباره‌های ایرانی و بعد با ... چرا به این فکر نمی‌کنید که بسیاری از گردشگران مسلمان خارجی را با مزیت ویژه جمهوری اسلامی یعنی رعایت احکام اجتماعی می‌توان به داخل کشور هدایت کرد. آیا وزارت میراث برای این موارد کارنامه قابل دفاعی دارد؟ جناب صالحی امیری! چرا به لوازم آنچه می‌گویید توجه ندارید! اگر قرار بود با آزاد گذاشتن بی‌حجابی گردشگر جذب کنیم، چرا انقلاب کردیم؟ قطعا یکی از مهمترین دلایل انقلاب اسلامی، اجرای احکام دین در جامعه بود. 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
هدایت شده از جهش ایران
🔻براندازیِ هویّتی در جمهوری اسلامی -۱ 🖊 دکتر مهدی جمشیدی [یکم]. می‌خواهند به‌صورت تدریجی و تکه‌تکه، جمهوری اسلامی را مشروط و محدود کنند؛ طرح‌هایی به‌ظاهر فرهنگی و در باطن، امنیتیِ خود را قطعه‌قطعه اجرا می‌کنند تا حسّاسیّت‌ها، چندان برانگیخته نشوند و امکان پیشروی برای‌شان وجود داشته باشد. این پیشروی‌ها، کار را به مرحله‌ای خواهد رساند که نظام، امکان عمل و مواجهه را از دست خواهد داد و دچار انفعال یا مصلحت‌اندیشی می‌شود. به زبان فقهی باید گفت می‌خواهند ولیّ‌فقیه را از وادی «حقیقت» به وادی «مصلحت» سوق بدهند و استقرار شریعت را از نظر اجتماعی، ممتنع سازند. موقعیّت‌هایی می‌آفرینند که در آنها، باید بر اساس اصل تزاحم و تقدیم اهم بر مهم عمل کرد و از پاره‌ای ارزش‌ها گسست و خطوط قرمزِ دیگری را ترجیح داد. وقتی به‌صورت کلّی و راهبردی نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که خطوط قرمزِ فرهنگی، یکی پس از دیگری، در حال شکسته‌شدن هستند و ما همچنان در حال عقب‌نشینیِ ارزشی هستیم. بدیهیّات فرهنگیِ دهۀ شصت، ابتدا به «پرسش» و «ابهام» تبدیل می‌شوند و آن‌گاه به فاصلۀ اندکی، حالت «مسأله‌وار» و «مناقشه‌برانگیز» می‌یابند و باید به‌ناچار و از سرِ اضطرار، از آنها عبور کرد. اگر مجموعی و برآیندی به عرصۀ فرهنگی بنگریم، حیرت خواهیم کرد که چگونه این مسیر افولی و نزولی را پیموده‌ایم، ولی مسأله این است که نگاه ما، قطعه‌ای و تکه‌ای است و رویدادها را در کنار یکدیگر نمی‌نشانیم و نظرِ راهبردی به عرصه نمی‌افکنیم. [دوم]. شگرد جریان تجدّد در این زمینه، «عادی‌سازی» است و برای عادی‌سازی نیز باید حوصله داشت و کار را به زمان سپرد. ابتدا یکی از ارزش‌ها را به بحث عمومی می‌کشانند و دربارۀ آن، شبهه و اشکال مطرح می‌کنند و در همین راستا، «مفهوم‌سازیِ منفی» می‌کنند تا زمینۀ اجتماعی، فراهم آید. سپس ضربه‌های کاری و ناگهانی وارد می‌آورند تا «پیشرویِ جهشی» رخ بدهد. تجربۀ کشف حجاب، صورت تامّ و تمامی از این صحنه‌آرایی است. از سال‌های آغازین دهۀ نود، جریان مهاجرت برخی بازیگران به وقوع پیوست و این مهاجرت‌ها، به کشف حجاب و برهنگی، گره خورد. در آن دوره، امکان کشف حجاب در درون ایران، افسانۀ محال و نشدنی به نظر می‌رسید، اما برای زمینه‌سازی، کشف حجابِ پنهانی در دستورکار قرار گرفت. مفاهیمی همچون «آزادی‌های یواشکی»، «چهارشنبه‌های سفید»، «نه به حجاب اجباری»، در همین دوره ساخته شدند. در سال نودوشش، ناگهان مفهوم «دختران خیابان انقلاب» را صورت‌بندی کردند که در ذیل آن، برخی زنان در خیابان و آشکارا، روسری خود را بر سرِ چوب نهادند. شاید حدود سی نفر در شهرهای مختلف، چنین کردند و با همۀ آنها نیز مواجهۀ قضائی صورت گرفت، اما نه‌فقط این موج تصنّعی و سازمان‌دهی‌شده، فروننشست، بلکه چندی بعد، مسألۀ امکان کشف حجاب در درون وسیلۀ نقلیه مطرح شد؛ با این توجیه که درون وسیلۀ نقلیه، حریم خصوصی است. انتخابات ریاست‌جمهوری در سال نودوشش که در آن، تکنوکرات‌ها به قدرت رسیدند، به صحنۀ معاملۀ آنها بر سرِ حجاب تبدیل شد و زین‌پس، جریان تجدّدی احساس کرد که شرایط از نظر سیاسی، فراهم شده است. [سوم]. در این میان، حاکمیّت، هیچ طرح و تدبیری برای مواجهه با موج شکل گرفته در دست نداشت و نظاره‌گر و منفعل بود. همه در انتظار تصمیم دیگران بودند و یا در انتظار زمان مساعدی که بتوان این زخم را علاج کرد؛ درحالی‌که گذر زمان، رخنه و عفونت ایجاد کرد و اصلاح و تغییر را دشوارتر نمود. بخش‌هایی از حاکمیّت نیز که بینش لیبرالی یافته بودند، کمترین اعتقادی به خطوط قرمزِ فرهنگی از جمله حجاب نداشتند. این «وضعِ رهاشده»، سبب گردید که حدود شصت درصد از کشف حجاب، در همین مدّت به وقوع بپیوندد. تنها امری که می‌توانست حاکی از مواجهۀ نظام باشد، حضور تعداد اندکی گشت ارشاد در نقاط محدودی از شهر تهران بود. این حضور بسیار ناچیز، بسیار بزرگ‌نمایی می‌شد؛ چنان‌که گویا نظام، به قلع‌وقمع زنان و دختران همّت گمارده و به خشونت بی‌پروا روآورده است. واقعیّت، بر رهاشدگی و هرج‌ومرج فرهنگی دلالت داشت، اما روایت، سخن دیگری داشت. حاکمیّت، نه «واقعیّت» را در اختیار داشت و نه «روایت» را. هر دو به دست باد سپرده شده بودند و بدین سبب، حلقۀ محاصرۀ فرهنگی، هر لحظه تنگ‌تر و منقبض‌تر می‌شد. توقع می‌رفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برهه، علاج و تدبیری در پیش بگیرد و چالش‌ها را پیش‌بینی کند و نهادهای فرهنگی را به سوی مقصد واحدی سوق بدهد، اما دریغ از فهم زمانه و ضرورت‌های آن. سرانجام، اغتشاش «زن، زندگی، آزادی» از راه رسید و چهل درصدِ باقی‌مانده نیز به وادی کشف حجاب راه یافتند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60 🗳 جهش ایران | @jahesheiran
🔥وحشیگری، اشغال، تجاوز وجنایت اسرائیل در سوریه و تخریب زیرساختهای این کشور؛ همچنان در سکوت سران کثیف کشورهای عربی و مجامع بین المللی و گروهکهای تروریستی و چند ملیتی دراین کشور نشان از هماهنگی و یک خیانت دسته جمعی علیه کشور و مردم سوریه دارد. 🔹مقاومت؛ تنها راه مقابله با توحش و جنایت غربی هاست. 👈مراقب مرجفون و نفوذیها در داخل کشور باشیم که همین فتنه را درایران دنبال نکنند. 🌹🇮🇷🇵🇸🇱🇧🌹
🔴جنبش حماس تعقیب و هدف قرار گرفتن مبارزان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان را محکوم کرد 🇮🇷کانال‌های 🇵🇸 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش ******************************** ♦️این حجم از خیانت ،خباثت و نفوذ عوامل صهیونی علیه جبهه مقاومت را کجای دلمان بگذاریم!.
🔹برخی از مساجد در مناسبتها که اطعام و پذیرایی دارند؛ تدابیر پسندیده ای دارند و اینکه قبل از توزیع اطعام در مسجد برای کسبه های همسایه مسجد نیز که امکان حضور در برنامه و مراسم راندارند تعدادی از بسته های پذیرایی را بین آنها توزیع میکنند. 🔹همچنین اگر نمازگزاری بدلیل کسالت یا کهولت سن و... نتوانند در مسجد حضوریابند؛ دوستان و متولیان مسجد اطعام تبرکی را به درب منازل شان میرسانند. 🔸دقت دراین نوع موضوعات اجتماعی زمینه های جذب و ارتباط بیشتر کسبه و اهالی محل به مسجد رابیش از پیش فراهم میکند.