دهه اول تموم شد حالا نور چشمی های ارباب دارن آماده میشن کم کم جمع کنن برن کربلا💔
ما رو سیاه ها هم که باید بخونیم :
[ یادته گفتم منو ببر حرم؟! ]
هےمآ!
وای حسینم💔(:
اسم این کتاب هم خیلی پرسیدید
{فرمانده گندم خوار} هست
رمان گونه از زبان سعد ابن وقاص فرمانده لشکر یزید لعنت الله ((:
به شدت پیشنهاد میکنم بخونید !