eitaa logo
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
1.2هزار دنبال‌کننده
595 عکس
277 ویدیو
34 فایل
اِلهى وَرَبّى مَنْ لى غَیْرُک ⚡نویسنده کتاب افسر جنگ نرم و ۷ کتاب دیگر ⚡مدرس و پژوهشگر اوسینت ⚡کارشناس و پژوهشگر رسانه ⚡ پژوهشگر جنگ نرم ✨یا مهدی (عج) ✨اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از .
فیلتر شکن ها روش جدید سرقت اطلاعات مردم 👨‍💻 با توجه به ملی شدن اینترنت در کشور و عدم دسترسی به پیام‌رسان های خارجی، افرادی سودجو با فروش انواع Vpn و... در حال سرقت اطلاعات مردم هستند‼️ با توجه به ملی شدن اینترنت، Vpn و هیچ ابزار دیگری نمی تواند اتصالی را به پیام رسان های خارجی برقرار کند📌 کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
هدایت شده از .
ملی شدن اینترنت، برای قطع ارتباط اپراتور با ریزپرنده و حفظ جان مردم📍 درست است که با ملی شدن اینترنت دسترسی ما به سایت ها و برخی پیام‌رسان ها قطع شده است، اما تحقیقات نشان داده است که ملی شدن اینترنت موجب خنثی شدن ۸۰ درصد ریزپرنده ها شده است🚫 کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
هدایت شده از 🇮🇷 راوی تاریخ
@RavieTarikh_@komiteRasadEhsan - صلح تحمیلی_قسمت دوم -enhanced-v2.mp3
زمان: حجم: 4.2M
با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری راجع به «صلح تحمیلی» و تأکید فرماندهان بر تبیین دقیق این واژه؛ محتوایی تولید کردیم که این مهم را به طور کامل تبیین کند. در قسمت دوم از این سری پادکست به موارد زیر پرداختیم: ۱.مفاد صلح حدیبیه چه بود؟ ۲.صلح حدیبیه چگونه باعث چیرگی مسلمین بر قریش شد؟ ۳.چرا باید در شرایط فعلی مانند حدیبیه گوش به فرمان ولی امر بود؟ قسمت اول صلح تحمیلی 🎙تاریخ را از بشنوید: @RavieTarikh ضمن سپاس از تحقیقات برادران مان در کمیته رصد
هدایت شده از .
تصویر برداری از انفجار و مکان های مهم ممنوع‼️ با تصویر برداری از موقعیت انفجار ها،‌ مکان های مهم و تاسیسات و همچنین محل پرتاب موشک ها، دشمن خبیث می‌تواند با استفاده از مهارت های سایبری به موقعیت سایت های هسته ای و نظامی و همچنین مختصات مکان های مهم دسترسی پیدا کند. کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
هدایت شده از .
بستن تنگه هرمز خوب یا بد؟ ۱.چرا تنگه هرمز یک آبراه راهبردی است؟ ۲.میزان صادرات و واردات آمریکا از طریق تنگه هرمز. ۳.آسیب های بستن تنگه هرمز برای آمریکا، ژاپن و کشور های هم پیمانش. ۴.پیمان منع گسترش سلاح هسته ای(NPT) چیست؟ ۵.پاسخ به آمریکا، شروع جنگ با آمریکا خوب است یا بد؟ کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
تنگه تریلیون دلاری! ۱.اگر تنگه هرمز بسته شود پیامد های آن برای آمریکا چه خواهد بود؟ ۲.بررسی‌ قیمت بنزین در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) ۳.بررسی قیمت گاز طبیعی در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) ۴.بررسی نرخ بیکاری و صادرات خودرو و منابع درآمدی آمریکا در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
هدایت شده از .
بستن تنگه هرمز خوب یا بد؟.pdf
حجم: 674.9K
بستن تنگه هرمز خوب یا بد؟ ۱.چرا تنگه هرمز یک آبراه راهبردی است؟ ۲.میزان صادرات و واردات آمریکا از طریق تنگه هرمز. ۳.آسیب های بستن تنگه هرمز برای آمریکا، ژاپن و کشور های هم پیمانش. ۴.پیمان منع گسترش سلاح هسته ای(NPT) چیست؟ ۵.پاسخ به آمریکا، شروع جنگ با آمریکا خوب است یا بد؟
هدایت شده از .
تنگه تریلیون دلاری.pdf
حجم: 370.6K
تنگه تریلیون دلاری! ۱.اگر تنگه هرمز بسته شود پیامد های آن برای آمریکا چه خواهد بود؟ ۲.بررسی‌ قیمت بنزین در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) ۳.بررسی قیمت گاز طبیعی در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) ۴.بررسی نرخ بیکاری و صادرات خودرو و منابع درآمدی آمریکا در صورت بسته شدن تنگه هرمز(به علاوه نمودار) کمیته پژوهشی رصد🇮🇷 https://eitaa.com/komiteRasad
اللهم عجل لولیک الفرج
حاج حسین یکتا می گفت، تو جنگ یه فرماندهی بود، داشتیم تیر میزاشتیم تو خشاب ها که بریم برای عملیات و اینا. فرمانده یهو گفت بچه ها هر خشابی که میزارید، ۳۰ تا تیر داره دیگه، ۳۰ تا هم الله اکبر بگید... این تیر های ما نیست که میخوره به هدف این همه فضا چرا نمیخوره به در و دیوار؟! چرا مستقیم میخوره تو قلب اون سرباز بعثیه؟! بچه ها این الله اکبر هاست که این تیر ها رو با خودش می‌کشه می‌بره میکوبه همون جایی که باید...
رفقا نگاه نکنید ترامپ و آمریکا و انگلیس و اسراییل و فرانسه و آلمان و همه شون دارن صف میشن که با ایران بجنگن ها! ما یه سلاح داریم اونم توکل به خداست، تا وقتی با خداییم، خدا هم با ماست و ما قطع به یقین پیروز این جنگیم حتی اگر همه جهان آماده باش بشن برای نابودی ما!
یقین داشته باشید به این موضوع.. خیلی ها میشینن بحث میکنن تجهیزات نظامی اون صد برابر ماست اینو داره اونو داره برتر از ماست شکست میخوریم! من حتی حاضرم با قطعیت کامل بگم که اگر ایران امروز همون ایران زمان دفاع مقدس میموند با همون تجهیزات و بدون موشک و آمریکا همه این تجهیزات امروزش رو داشت! بازم ما پیروز بودیم‌..