یه نکته مهم بگم بهتون :
بعد از نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی که به زودی انجام میشه، جنگ به صورت زیر خواهد بود :
احتمال هدف گیری مناطق مسکونی در روز های اول کم خواهد بود، اما صدای انفجار ها شدید تره.
توجه داشته باشید که نترسید چون مناطق مسکونی هدف قرار نمیگیره.
این نقض آتش بس طبق آمار و ارقام نقض آتش بس بسیار سنگینی برای اسراییل خواهد بود.
انشاءالله در این نقض آتش بس کمر دشمن را خواهیم شکست.
به قدری جمعیت زیاد بود که وصف نشدنی بود واقعا، همه عزاداری میکردن و نشون میدادن این غم اون ها رو قوی تر کرده..
خیلی این روز ها رو عملیات روانی دشمن فکر کردیم و تبیین کردیم و حتی نگران بودم که از لحاظ روانی کشور ضعیف تر شده باشه.
اگر ورود کنند ما هم میدانیم چه کنیم، سناریو زیاد است، هر کشوری نقطه ضعفی دارد، وقتی ورودی نفتشان ضعیف شود و در زمستان در کشورشان با چند هزار کشته مواجه شدند متوجه میشوند چه تصمیم احمقانه ای گرفته اند.
در ضمن هیچ وقت اروپا خودش را برای سگ هاری مثل اسراییل درگیر جنگ نخواهد کرد..
اگر در میدان تجهیزات و تسلیحات موازنه قدرت نداشته باشیم، شک نکنید این جای خالی را خداوند پر خواهد کرد...
صحبت های شهید احمد کاظمی یادمان نرود که این تجهیزات آمریکا تا جایی کار را پیش میبرند، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی پیروزی حق آشکار میشود.
🔴 606 ختم قرآن به نیت 606 شهید حمله اسرائیل
امروز شهدای بسیاری دفن شدن. میخوام برای این شهیدان و بقیه شهدا ختم قرآن آیهای انجام بدیم مث همیشه
سهم شما چند آیهس. برای دیگران هم بفرستید تا ختمها کامل بشه🙏 بسم الله 👇
https://khaatm.ir
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0