انشالله تو سال جدید
بیشتر حواسمون به خودِ حقیقیمون باشه!
که اگر خدا بخواد در پی تغییردادن خودمون
امسال،سالِ ظهور آقا باشه.
ما هدفمون این بود که بتونیم شهیده هارو بیشتر بشناسونیم؛
که خانما و دخترای مذهبی جای زندگی کردن مثل شهدا،مثل شهیده ها زندگی کنن
قطعا امیرالمومنین از فضائل اخلاقی کم نداره!
اما بنظرشما یک خانم منباب جهاد کردن و زندگی کردن چقدر و تا کجا میتونه مثل امام علی زندگی کنه؟
قطعا که برای الگو قرار دادن و انس گرفتن با شهدا هم همینطورِ
خب جالبه نامحرم تو خیابون حتی تو گلزارشهدا،آقایون مذهبی نامحرمن اما به محض اینکه شهید شن چی میشه که باب قربون صدقه رفتن باز میشه و عکس طرف همه جای اتاق و گوشیِ اون دختر میشه؟
درمورد ازدواج
خانم توقع دارن یکی بیاد سراغشون مثل رفیق شهیدشون!
باهمون رفتارا و شوخیا و حرفاو...
حالا کدوم مردی حاضره همسرش قربون صدقه یه مرد دیگه حتی اگ شهید باشه بره؟
چندوقت پیش یه متنی خوندم یه آقای طلبه ای نوشته بودن که،رفته بودن گلزار شهدا یه دخترخانم مذهبی اومد گفت حاج آقا توروخدا عقد منو این شهیدو بخونید مهریه هم شفاعت😅
انشالله که تهِ ماجرا این نشه..
‹هـُدیٰ›
https://harfeto.timefriend.net/16792405529289 راهارتباطی²؛
اگر پیشنهاد یا انتقادی هست،میشنویم.
شبتونبخیر؛
قبل خواب چندتا استغفارهم واسه گناهای روزمون بگیم و دقایقی به گناهامون فکر کنیم..