🔰 *کف دانشگاه با دختران بیحجاب!*
🔹 سهشنبه حجتالاسلام خلیلی تماس گرفت که فردا میخواهم در دانشگاه با دانشجوها گفتگو کنم. با نهاد دانشگاه هماهنگ کردم که یکی از روحانیون فارغالتحصیل شریف میخواهد به دانشگاه بیاید تا با دانشجویان صحبت کند. مسئول نهاد موافقت کرده و هماهنگی ورود انجام شد.
🔹 با هم کمی در دانشگاه قدم زدیم اما کسی کاری به ما نداشت حتی کسی متلک هم نینداخت تا به این واسطه باب گفتگو را باز کنیم.
🔹 ظهر بود و جمعی به رسم هر روزشان در محوطهی دانشگاه روی زمین سفره انداخته و مشغول ناهار بودند.
🔹 حاج آقا پرسید که برویم سر سفره کنارشان بنشینیم و گفتوگو کنیم؟ اما خودش گفت: «دو تا اشکال داره یکی اینکه من روزهام و دوم اینکه سفره نماده و عکسش دربیاد ممکنه سوءاستفاده بشه»
🔹 دوباره مشغول قدم زدن شدیم که دیدیم مقابل ساختمان ابن سینا روی پلهها حدود ده نفر دختر بیحجاب و پسر بدون سفره روی زمین نشسته و در فضایی گرم و صمیمی مشغول ناهارند.
🔹 تصمیم گرفتیم بینشان رفته و گپ بزنیم. جلو رفتیم. حاج آقا گفت: «سلام بچهها! اشکالی نداره من اینجا بشینم و یه کم با هم گپ بزنیم؟»
🔹 پاسخ مثبت بود و حاج آقا نشست. من هم کمی آنطرفتر بین بچهها نشستم.
🔸 - خب چه خبر؟ یه کم صحبت کنید!
🔹 - چی بگیم حاج آقا؟ باید از مشکلات شخصی بگیم.
🔸 - نه شخصی نگو. کلیتر بگو
🔹 - آخه اینا مشکلات ماست که چرا ما نباید بتونیم بریم تو سلف کنار هم غذا بخوریم؟!
🔹 صحبت شروع شد. بعد از چهار پنج دقیقه بعضیها از جمع خارج شدند اما حدود پنج نفر در گفتوگو مشارکت داشتند و نشستند. بهعلاوه دو سه دختری که بیحجاب بودند، روسری را روی سرشان کشیدند (هر چند که حدود یک ساعت بعد دوباره آن را انداختند!)
🔹 هر کسی که رد میشد و یک آخوند را کف دانشگاه میدید که روی زمین و بین دختران و پسرانی با تیپهای اینچنینی نشسته با تعجب خیره میشد.
🔹 برخی جلو میآمدند و کمی گوش میکردند بعد میرفتند. برخی میآمدند و در بحث مشارکت هم میکردند. برخی ناهارشان را گرفته بودند و بهاندازهی ناهار خوردنی در این جمع مینشستند و گوش میکردند. خلاصه دانشجوهای مختلف با تیپهای مذهبی و غیرمذهبی میآمدند و بخشی از گفتوگو را تماشا میکردند.
🔹 من خیلی ورودی در بحث نداشتم و بیشتر تماشاگر بودم و بهعنوان ناظر، محور و جهت گفتوگو را نمیتوانستم درک کنم اما بحثهای جالبی درمورد حجاب در قرآن، حجاب اجباری در قرآن، نقدهای اصولی و صحیح به جمهوری اسلامی و شیوهی درست اعتراض شکل گرفت.
🔹 نهایتاً بعد از حدود دو ساعت گفتوگو، بحث به اینجا رسید که راه اعتمادسازی میان معترضین و جمهوری اسلامی چیست؟ یکی از پسران حاضر در گفتوگو گفت: «حاج آقا من به جمهوری اسلامی اعتماد ندارم و نخواهم کرد اما به شما اعتماد دارم چون دو ساعت وقت گذاشتید و با هم حرف زدیم»
🔸حاج آقا با لبخند گفت: *«همین جمله یعنی راه اعتمادسازی وجود دارد»* سپس یکدیگر را بغل کرده و بهگرمی از هم خداحافظی کردند.
🔹 پس از این ماجرا من هم از حاج آقا خداحافظی کردم و به دفتر بسیج رفتم. شور و شوق جالبی در فضای بچههای بسیج بود. هر کس که من را میدید با اشتیاق درمورد این صحنه صحبت کرده و قدردانی میکرد بابت این حضور روحانیت در *کف دانشگاه*
🔸 به همین سادگی میتوان اعتمادسازی برای آنها و انگیزهسازی برای انقلابیها کرد.
🔻 پینوشت: کسی که هنوز درگیر عافیتطلبی است و حاضر نیست بهاندازهی دو ساعت از وقتش برای انقلاب بگذرد، بگذاریدش و بگذرید!
@pleasant_events
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با اینها نمیشود با آشتی و مصالحه و با اینچیزها رفتار کرد!
#مکتب_امام
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فقط ده روز ابوالحسن فیروزآبادی را حبس خانگی کنید، یقیناً اغتشاشات جمع میشود.
این عنصر خطرناک، تصمیمسازی کرد که «فیلترشکنها و فیلترینگ تلهگرام را شُل کنیم تا نرمافزارهای داخلی زمین نخورند!» و از این طریق گرچه نتوانست جلو مهاجرت کاربران به نرمافزارهای داخلی را بهطور کامل بگیرد، امّا متأسفانه موفق شد سه عنصر حیاتی «اطلاعات»، «ارتباطات» و «امید» را برای داعشیها و نوداعشیهای وطنی فراهم کند و الآن هم توییتریستهای مرتبط با آذریجهرمیاش را راه انداخته که دیدید بستن اینترنت!!! باعث جمع شدن اغتشاشات نشد؟!!…
همینقدر وقیحند #فجج و شرکاء
روحالله #مومن_نسب ✍
🔗 https://wekhed.ir/w/69610
#⃣ #از_تبیین_تا_قیام
جبههٔ #انقلاباسلامی در فضایمجازی
✊🏻 @jebheh
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
♨️ آیتالله رئیسی: «اعتراضات چه صنفی و چه اعتراضاتی که درباره مسایل مختلف مطرح است، همواره بوده و هست و شنیده میشود»
⭕️ جناب آقای رئیسی عزیز! نزدیک به یکصد هزار نفر مطابق عکس به حضور آقای ابوالحسن فیروزآبادی، به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی اعتراض دارند و در چارچوب درست و بدون تجمع غیرقانونی و در قالب صحیح اعتراض خودشون رو اعلام کردند…
🔺شایسته است با توجه به اهمیت دادن شخص شما به عنوان رئیس جمهور مردمی به مردم و شنیدن صدای مردم، حرف این معترضان را بشنوید یا حداقل نماینده ویژهای تعیین بفرمایید که مطالب و مستندات این معترضان را با دقت گوش کرده و به شما منتقل کند تا به این اعتراض جدی رسیدگی شود.
با آرزوی موفقیت برای دولت مردمی
💢 پیوند شکایت و اعتراض مردمی:
👇👇
🔗 https://asle90.24on.ir/n/1
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
10.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مردهشور جذبتون رو ببرند
🔻 قابل توجه جماعتِ ریشدارِ مردّد و شلانقلابیهایی که حرف انقلابی میزنند و با هر عمل و عامل انقلابی میجنگند و بدنبال جذب با گسترش بسترهای فسادزا هستند...…
#⃣ #صیانت_از_ایران
#بیداری_ملت
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
9.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نتایج آزادی های جنسی و لیبرالیستی در غرب !
🔹آمار وحشتناک تجاوز در مهد آزادی!
✍آیا کسانی که این روزها در کشور کشف حجاب دنبال می کنند به عواقب آن فکر می کنند؟!
#روانبخش
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
⭕️ چند توییت پیرامون اتفاقات اخیر
👤 سید امیر سیاح، رئیس مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار:
🔹براندازان جنایت میکنند، مردم راهپیمایی
🔹دوباره براندازان جنایت میکنند، دوباره مردم راهپیمایی
🔹دوباره...
🔹پاسخ جنایت، فقط راهپیمایی مردم نیست، زدن ریشه و بازوی جنایتکاران هم لازم است
👤 محمدسعید احدیان، دستیار سیاسی و رسانهای رئیس مجلس:
🔹متاسفانه با عدم مرزبندی بین اغتشاش و اعتراض، اعتراضی که میتواند به تغییر منجر شود، به جنایت های کور افراد بیگناه رسیده است.
🔹از امروز هر حمایت چهره های ورزشی و هنری و فرهنگی به معنی شریک بودن آگاهانه آنان در خون قتل های بعدی است.
🔹#کرج
👤 جلیل محبی، دکترای حقوق:
🔹بعد از واقعه پارسال که پلیسی در خوزستان درحالی که مسلح بود و شلیک نکرد و یکی از اوباش او را به شهادت رساند، قانون نحوه استفاده از سلاح در مجلس مطرح شد اما هنوز به تصویب نرسیده.
اهمال کنندگان در تصویب آن قانون هم شریک در خون این پلیس در صحنه اند.
👤 میثم ظهوریان، مدیر اندیشکده توسعه منطقه ای خراسان رضوی:
🔹پدیده هایی مثل راهپیمایی امروز شاید به علت تکرار زیاد برای ما عادی شده باشد، اما در سطح جهان منحصربفرد است. در هیچ نقطه ای از جهان( تاکید میکنم هیچ) این حجم از مردم برای دفاع از ماهیت نظام مستقر به میدان نمی آیند.
🔹استمرار این پدیده در ۴ دهه اخیر شاید از خود آن هم عجیب تر باشد.
👤 احمد قدیری:
🔹فضای موقتا رها شده کنونی و باز دیدن عرصه برای کشف حجاب یک حسن داشت و آن اینکه نشان داد بهخلاف جوسازیهای سنگین رسانهای که بیحجابی را خواست یک اقلیت پرشمار جلوه میداد، این پدیده بنابر مشاهدات میدانی، در کمتر از ۱٪ زنان جامعه شیوع دارد
🔹به نحوی که علاوه بر ملتزمان به حجاب شرعی، همه دارندگان حجاب عرفی (همان کسانی که به غلط بدحجاب نامیده میشوند) نیز خطشان از آن جماعت جداست.
🔹طبیعتا وقتی صحبت از شیوع یک پدیده در جامعه زنان میکنیم، منظور زنان و دختران سراسر این سرزمین است، نه صرفا بعضی محلات که در آن عدهای به دلیل در معرض دید قرار دادن همیشگی خود در فضای مجازی و حقیقی بسیار بیشتر از آنچه وزن دارند جلوه میکنند.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
⭕️👊⭕️ استفاده از فيلترشكن طبق قوانين موجود جرم است؛؟!؟
💡دلیل و استناد قانونی؛ ماده ١ قانون جرايم رايانهای صريحاً هرگونه دسترسی غيرمجاز به دادهها يا... كه بوسيله تدابير امنيتی حفاظت شده است را جرمِ دسترسی غيرمجاز دانسته و برای آن مجازات تعيين كرده است.
⚡ ابتدا چند نكته؛
1⃣ دسترسی غيرمجاز اطلاق دارد و هرگونه دسترسی به هرشكل و با هر وسيله و روشی را شامل است.
2⃣ عبارت «حفاظت بوسيله تدابير امنيتی» نيز اطلاق دارد و حفاظت بوسيله خود صاحبان سايتها و... و حفاظت بوسيله دولت را به نحو راساً و ابتدائاً شامل است.
3⃣ ماده ١ راجعبه حقوق اشخاص حقيقی و خصوصی صحبت نمیكند؛ بنابراين نمیتوان گفت كه اختصاص به زمانی دارد كه اشخاص خودشان از سايتها و... متعلق به خود حفاظت كردهاند.
4⃣ عبارت «داده» و دسترسی به آن بهتعبير حقوقدانان فاقد هرگونه خصوصيت خاص میباشد؛ شما وقتی وارد يک سايت مسدود میشويد قطعاً به داده های آن دسترسی غيرمجاز يافتهايد؛ لذا استفاده از يک داده يا خرابكاری در آن يا هر عمل ديگری بر روی آن مطلقاً برای تحقق مفهوم دسترسی لازم نيست.
5⃣ منظور از تدابير امنيتی اين نيست كه مثلاً سايت مسدود شده يا حفاظت شده، متعلق به مراجع امنيتی يا دولتی باشد؛ اين تعبير نيز اطلاق دارد.
⚡ و اما يك استدلال؛
ما در علم حقوق میگوييم كه قانون يك ظاهر و يك «روح» دارد. نمیتوان به بهانهٔ عمل به ظاهر قانون به روح آن بیتوجه بود. قانون يک غايت متعالی دارد و اين هدف و غايات را نمیتوان با تفسير منجمد و جمود منطوقی و لفظی از قانون نقض كرد. چطور بپذيريم كه اگر صاحب يك وبلاگ كه فردی عادی است و يكسری دادههای عادی را هم در وبلاگ خود منتشر كرده و سپس با حفاظت از آنها امكان دسترسی به آنها را ممتنع ساخته است و كسی به نحو غيرمجاز به آنها دسترسی يابد، عملش مجرمانه باشد؛ اما اگر مثلاً سايتی كه حاوی صريحترين توهينها به اخلاق و دين و مذهب ملت است، اما صاحبان آن تمايلی به محدودسازی يا مسدودسازی دسترسی به آنها را ندارند و دولت در مقام دفاع از ارزشهای جامعه مبادرت به فيلتر نمودن آنها مینمايد، وانگهی افرادی با فيلترشكن وارد آن سايت میشوند، عملشان مجرمانه نباشد؟ در علم حقوق در اين مواقع گفته میشود امكان تعريف اولويت وجود دارد و به حكم عمل به احكلم عقلی و روح قانون بايد چنين عملی را نيز جرم دانست.
⏪ مضافاً اينكه؛
1⃣ اينكه در قانون عبارت استفاده از فيلترشكن بكار نرفته است، به معنی فقدان حكم قانونی نيست. كلماتی مثل زمين خواری، شرخری، باجگيری و زورگيری و خيلی از رفتارهای ديگر در قوانين ما به صراحت بكار نرفتهاند اما هرگز نمیگويبم كه اين اعمال جرم نيستند، زيرا زمينخواری را معادل تصرف عدوانی میدانيم؛ از شرخری به شاكيان حرفهای تعبير میكنيم و باجگيری و اخاذی را به جرم تهديد اشخاص و اخذ مال از آنها ملحق میكنيم.
پس ملاحظه میكنيد كلمه فيلترشكن اولين واژهای نيست كه حكم قانونی دارد اما به صراحت در قانون بكار نرفته است.
2⃣ حتی بالاتر از همهٔ اينها از 💡 ماده ٥٤٣ قانون مجازات اسلامی (تعزيرات، ٧٥) كه ناظر به جرم فک پلمب است، وحدت ملاک میگيرم و میگويم حتی اگر قانون جرايم رايانهای را نداشتيم با اين ماده میتوانستيم دسترسی به سايت مسدود شده را بهوسيلهٔ فيلترشكن جرم فک پلمب سايبری بدانيم. در اين مادهٔ كلمهٔ «يا چيزی» هرگونه اقتضا يا خصوصيتی را از واژهٔ مقدم بر آن يعنی «محلی» سلب نموده و اطلاق آن میتواند شامل فيلترشكن نيز بگردد.
- معاونت آموزش وپژوهش-
«قرارگاه مطالبات رهبری ومردم»
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin