+ به کسایی ك خاک کربلا رو لمس میکنن ،
در حالی ك من دارم با دلتنگی
دستُ پنجه نرم میکنم !(:
تَجربہبِـهمیاددادهکـِه...
بَرایاینکِـهطلبشَهادَتکنۍنَبایدبه
گُذشتهخودتنِگاهکُنۍ...!
راحـَتباش!نِگرانهیچۍنَـباش!
فقطمواظِباینباشکِـه،شیطونبِهتنگہتو
لیـٰاقتشَهادتنَداری..✋🏾!'
📗🌿꧇)